logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۷۸۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بیگدلی در گفت‌وگو با موج رسا:

روحانی باید تا یک ماه آینده برای پاسخگویی به نمایندگان در مجلس حاضر شود/ سیاست‌های جدید ارزی دولت نباید مقطعی و بر روی کاغذ باشد

روحانی-باید-تا-یک-ماه-آینده-برای-پاسخگویی-به-نمایندگان-در-مجلس-حاضر-شود-سیاست‌های-جدید-ارزی-دولت-نباید-مقطعی-و-بر-روی-کاغذ-باشد

نماینده مردم خدابنده در مجلس با اشاره به موضوع سوال از رئیس جمهور گفت: روحانی باید تا یک ماه آینده برای پاسخگویی به نمایندگان در مجلس حاضر شود‏.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جلسه غیرعلنی امروز مجلس در خصوص مسائل اقتصادی کشور اظهار کرد: در این جلسه در خصوص مسائل اقتصادی، مشکلات موجود و اعتراضات به این وضعیت بحث و تبادل نظر شد.

وی با اشاره به موضوع سوال از رئیس جمهور ابراز کرد: در جلسه غیرعلنی امروز در خصوص موضوع سوال از رئیس جمهور نیز بحث‌هایی داشتیم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح سوال از رئیس جمهور اعلام وصول شده و روحانی یک ماه فرصت دارد تا برای پاسخگوی به نمایندگان در مجلس حاضر شود.

وی با اشاره به بسته جدید ارزی دولت عنوان کرد: این موضوعات حرکت‌هایی است که می‌تواند سبب جلوگیری از افزایش قیمت‌ها شود اما امیدوارم که این بسته جدید دولت تنها بر روی کاغذ نبوده و تاثیر عملی آن را در اقتصاد ببینیم.

بیگدلی تصریح کرد: ما انتظار داریم دولت بتواند اوضاع بازار ارز، سکه و مسکن را ساماندهی کند و طوری نباشد که بعد از مدتی دوباره شاهد نابسامانی‌ها باشیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر