logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۷۷۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اعلام کرد

آمادگی کامل سپاه برای مشارکت در طرح‌های آبرسانی به روستاهای استان زنجان

آمادگی-کامل-سپاه-برای-مشارکت-در-طرح‌های-آبرسانی-به-روستاهای-استان-زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به آمادگی کامل سپاه برای مشارکت در آبرسانی به روستاها گفت: بسیج سازندگی هر ساله در بخش آبرسانی در روستاها پروژه‌هایی را اجرا می‌کند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی در حوزه تامین آب در روستاها اظها کرد: بسیج سازندگی در استان زنجان تمام توان خود را برای تامین آب در روستاها گذاشته است.

وی عنوان کرد: سال گذشته در این حوزه اقدامات بسیار زیادی انجام شده و امسال نیز برنامه‌هایی در این راستا در سطح استان داریم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: در سال گذشته چاه‌های عمیقی که در مقرر سپاه وجود داشت نیز در برخی از شهرستانها به آب شهری متصل کردیم.

وی بیان کرد: امسال نیز پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت در هر روستایی که به منابع آبی نیاز دارند اطلاع رسانی می‌کنند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سپاه آمادگی کاملی برای مشارکت در آبرسانی در استان زنجان دارد افزود: آماده هستیم با دستگاه‌هایی که در امر آبرسانی دخیل هستند مجموعه‌ای را به منظور تامین آب شرب مورد نیاز در روستاها را تامین کنیم.

وی عنوان کرد: ما امادگی کاملی داریم و هر چه قدر این هم افزایی بیشتر شود روند کار بهتر خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان دستگاه‌هایی که در امر آبرسانی متولی هستند در یکجا جمع نمی‌شوند تا مشکل آب 10 تا 20 روستا در یک شهرستان به صورت اساسی برطرف شود.

وی افزود: پروژه‌های آبرسانی که توسط بسیج سازندگی انجام می‌شوند توسط کارشناسان دستگاههای اجرایی تایید شده و با رعایت استاندارد کامل اجرا شده است.

سردار کرمی خاطر نشان کرد: امروز آبرسانی به روستاها از اولویت‌ترین کارهای ما بوده و در این راستا هر چه توان داریم بکار خواهیم گرفت.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر