logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۷۷۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

برخی مسئولان در شرایط سخت و دشوار کارایی ندارند/ خبرنگاران در انعکاس اخبار از حب و بغض خودداری کنند

برخی-مسئولان-در-شرایط-سخت-و-دشوار-کارایی-ندارند-خبرنگاران-در-انعکاس-اخبار-از-حب-و-بغض-خودداری-کنند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت:ربخی مسئولان نشان داده اند که در شرایط سخت و دشوار کارایی ندارند، نیاز امروز جامعه مدیران کارآمد است.

به گزارش موج رسا;  آیت الله شیخ علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر آستانه تحمل تحمل کاهش یافته و این موضوع آسیب های بیشماری را به دنبال دارد.

وی  برضرورت تقویت آستانه تحمل از سوی هر شخصی تاکید کرد و گفت: باید بدانیم که طرف مقابل ما هم مسلمان بوده و برادر دینی محسوب می شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به آیات و روایاتی در خصوص صبر حضرت علی (ع) در مقابل مشکلات، بیان داشت: هنگامی که در جنگ صفین با وجود اینکه حق مطلق حضرت علی (ع) بود آب را بر امام بستند یکی از اصحاب ایشان اقدام به ناسزا گویی کرد که امام برآشفت و وی را از این کار برحذر داشت.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به ۱۴ مرداد به عنوان روز حقوق بشر اسلامی،افزود:آمریکا و ایادی استکبار برای فشار به کشورهای دیگر همواره از عناوین مختلف استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه حقوق بشر همواره ابزاری در دست ابرقدرت های جهان است، ادامه داد: فشار به کشورها به بهانه تضییع حقوق بشر از برنامه هایی است که همیشه از آن استفاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان داشت:کشورهای غربی در راس آن آمریکا از بحث حقوق بشر سوء استفاده می‌کند.

آیت الله خاتمی با اشاره به ۱۵ مرداد به عنوان سالروز شهادت سردار سرلشگر خلبان عباس بابایی،گفت: وی در دوران دفاع مقدس رشادت‌ها و شجاعت‌های فراوانی از خود نشان داد.

وی بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی را که بیش از ۲۲۰ هزار نفر مرد و زن به قتل رسیدند، یادآور شد و تصریح کرد: ایادی استکبار به بهانه اینکه کشورهای دیگر به بمب اتمی دست نیابند از دسترسی سایر کشورها به انرژی هسته‌ای جلوگیری می‌کنند.

خطیب جمعه زنجان با گرامیداشت روز ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار،یادآور شد:خبرنگاران به ویژه در مواقع حساس نقش مهم و تاثیرگذاری دارند که باید در این زمینه دقت کنند.

آیت‌الله خاتمی خبرنگاری را شغل شریفی عنوان کرد و گفت: خبرنگاران باید در انعکاس اخبار از حب و بغض خودداری کنند و اخبار صحیح را مخابره کنند.

امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،گفت: این شورا در مناسبت‌های مختلف نقش مهم و تاثیر گذاری در کشور دارد.

وی برضرورت هوشیاری در برابر جنگ روانی دشمنان تاکید کرد و افزود: هنوز تحریم آغاز نشده است اما برخی ها با ایجاد جنگ روانی اقدام به انبار کالا و خریدهای بیش از نیاز می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه ما همیشه در تحریم بوده‌ایم و هنوز تحریم جدیدی هم آغاز نشده است،تصریح کرد: نباید با چنین اقداماتی به خودمان ضربه بزنیم.

امام جمعه زنجان ادامه داد: برخی مسئولان نشان داده اند که در شرایط سخت و دشوار کارایی ندارند، و به همین دلیل شرایط امروز نیازمند مدیران جهادی، متخصص و جوان دارد.

آیت‌الله خاتمی برضرورت بستن راه‌ها و منافذ فساد در جامعه تاکید و گفت: باید زمینه‌های فساد شناسایی و گلوگاه‌ها و بسترهای فساد در کشور بسته شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به دیدگاه های مقام معظم رهبری در خصوص آمریکا، بیان داشت: آمریکا هیچ گاه در فکر منافع ما نبوده و نیست.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه نباید فکر کنیم که آنها مشکلات ما را حل می‌کنند،افزود: باید با تکیه بر تولید داخلی، کشور را توانمند کنیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر