logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱
[ شناسه خبر : ۷۶۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول روابط عمومی شرکت فرآورده‌های نفتی استان زنجان:

افزایش قیمت حامل‌های انرژی شایعه است/ سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها تامین شد

افزایش-قیمت-حامل‌های-انرژی-شایعه-است-سوخت-مورد-نیاز-جایگاه‌ها-تامین-شد-

مسئول روابط عمومی شرکت فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به شایعه ایجاد شده در بین مردم مبنی بر افزایش قیمت حامل‌های انرژی گفت: افزایش قیمت حامل‌های انرژی شایعه بوده و هیچ گونه افزایش قیمتی در بخش حامل‌های انرژی وجود ندارد.

علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به شایعات مطرح شده در بین مردم زنجان مبنی بر افزایش قیمت بنزین و سایر حامل‌های انرژِی اظهار کرد: این شایعات در روز گذشته باعث شده بود که مردم برای تامین سوخت یکباره به جایگاه‌ها هجوم بیاورند.

وی تصریح کرد: میزان مراجعه مردم به جایگاه‌های سوخت باعث شد که یک بحرانی مقطعی در تامین سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها در برخی از شهرستانهای استان  ایجاد شد.

مسئول روابط عمومی شرکت فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در جایگاه‌ها وجود ندارد افزود: همه جایگاه‌های سوخت در سطح استان فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه توصیه‌ای که به مردم می‌شود با ظرف به جایگاه‌ها مراجعه نکنند افزود: گاها برخی‌ها اقدام به اینکار می‌کنند در حالی که این امر با توجه به شرایط جوی و گرمای هوا بسیار خطرناک است.

علیاری با بیان اینکه هیچ کمبودی سوختی در سطح استان وجود ندارد افزود: هجوم یکباره مردم سبب تعطیلی موقتی برخی از جایگاه‌ها شده بود که با تامین سوخت مورد نیاز فعال شدند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص انجام تمهیدات لازم برای مواقع بحرانی افزود: این موضوع به نوعی یک مانور و تجربه خوبی برای شرکت بود و همه تمهیدات لازم برای مواقع بحرانی نیز سنجیده شده است.

مسئول روابط عمومی شرکت فرآورده‌های نفتی استان زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر همه پرسنل شرکت از روز گذشته در جهت تامین به موقع سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه این افزایش مراجعات یکباره مردم به جایگاه‌ها در سایر شهرستان‌ها هم بود بیان کرد: در بین شهرستان‌ها ابهر و خرمدره بیشترین مراجعات را داشتند.

به گزارش موج رسا; با توجه به مراجعات یکباره مردم براساس شایعه ایجاد شده مبنی بر افزایش قیمت بنزین این امر سوخت رسانی به برخی از جایگاه‌ها را با مختل مواجه کرد و براساس اظهارات مسئول روابط عمومی شرکت توزیع فرآورده‌ها نفتی استان زنجان برخی از جایگاه‌ها نیز به صورت موقتی تعطیل شدند.

این مراجعات منجر به ایجاد صف‌های بسیار طولانی در برخی از جایگاه‌های سطح شهر زنجان شده بود که براساس گزارش شرکت فرآورده‌ها نفتی استان این مشکل برطرف شده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر