logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۸
[ شناسه خبر : ۷۶۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در شورای اداری استان زنجان مطرح شد؛

ضرورت بازنگری در قانون اساسی/ مسئولان فضای مجازی را مدیریت کنند

ضرورت-بازنگری-در-قانون-اساسی-مسئولان-فضای-مجازی-را-مدیریت-کنند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برضرورت بازنگری در قانون اساسی نیز تاکید کرد و گفت: باید این وضعیت بازنگری شده و اصلاحات مناسبی انجام شود.

به گزارش موج رسا; احمد بیگدلی در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به شرایط کنونی جامعه، اظهار داشت: باید حرکت جدید نظام اسلامی متناسب با توطئه های دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه در برخی از راه هایی که در گذشته طی کرده ایم، اشتباهاتی داشته ایم، افزود: سیستم آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور با مشکلات عدیده ای مواجه بوده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز رتبه های آخر کنکور به آموزش و پرورش برای شغل معلمی معرفی می شوند که این به دور از نخبه پروری است.

بیگدلی برضرورت بازنگری در قانون اساسی نیز تاکید کرد و گفت: باید این وضعیت بازنگری شده و اصلاحات مناسبی انجام شود.

وی با بیان اینکه مدیون خون شهدا و ایثارگری های جانباران و خانواده های شهدا هستیم، بیان داشت: باید بتوانیم از خون پاک شهدا دفاع کنیم.

نماینده مردم ابهر و خرم دره نیز در ادامه این جلسه برضرورت جدی گرفتن جنگ اقتصادی امروز جامعه از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: امروز با بحران عدم رضایت مندی  مردم مواجه شده ایم.

عزیزی با بیان اینکه با روش های موجود در بحران گرفتار می شویم، ادامه داد: باید رضایت مردم جلب شود.

وی گفت: پیام دی ماه سال گذشته مردم نباید از یاد برود و امروز زمان بستن درهای مسئولان به روی مردم نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه تلاش می شود تا انتظارات مردم برآورده شده و وعده های غیر عملی به آنها داده نشود، خاطرنشان کرد: باید در عملکرد خود از دادن وعده به مردم جلوگیری کنیم.

عزیزی برضرورت پایش فضای مجازی که بیشتر به مکانی برای تهمت زدن به مسئولان نظام اسلامی تبدیل شده است، تاکید کرد و گفت: باید مسئولان کشور این فضا را مدیریت کنند.

علی وقف چی نیز در ادامه این جلسه بر ضرورت تعیین تکلیف استعلامات سرپرستان معرفی شده برای نهادها تاکید کرد و گفت: بسیاری از سمت های اداری به دلیل طولانی بودن روند استعلامات سردرگم هستند.

وی با بیان اینکه باید بدانیم که در چهل سال گذشته در ضربه و شوت های که زده ایم ایراداتی وجود داشته است، افزود: این ایرادات نیاز به اصلاح دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر می رسد با تکیه بر علم و بدور از شعار زدگی و برخورد احساسی باید کشور داری کرد.

وقف چی با اشاره به اینکه امروز عصر ارتباطات و علم است، افزود: علم باید در مدیریت کشور پر رنگتر شود.

وی برضرورت جلوگیری از حرکت یکنواخت در حل مسائل کشور تاکید کرد و گفت: باید با حرکتی شتابدار در این زمینه گام برداشت.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر