logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۷۶۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندا زنجان:

معلولان بیشتر از انسانهای سالم به امید نیاز دارند/ لزوم پیگیری مناسب‌سازی محیط‌های شهری و راه‌اندازی بازارچه معلولان در زنجان

معلولان-بیشتر-از-انسانهای-سالم-به-امید-نیاز-دارند-لزوم-پیگیری-مناسب‌سازی-محیط‌های-شهری-و-راه‌اندازی-بازارچه-معلولان-در-زنجان

استاندار زنجان با تاکید بر توجه به معلولان گفت: معلولان بیشتر از انسانهای سالم به امید نیاز دارند.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش‌امیری در نشست تخصصی معلولان با اشاره افتخارآفرینی معلولان در عرصه‌های مختلف تفاوت بین انسانها را اراده خداوند دانست و اظهار کرد: انسانها به شکلهای متفاوت خلق شده‌اند.

وی با انتقاد از برخی اقدامات قهری که زمینه انزوای معلولان را  فراهم می‌کند، ابراز کرد: سرخوردگی این افراد سبب عزلت و دوری از جامعه شده و آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

استاندار زنجان با بیان اینکه انسان به امید زنده است، عنوان کرد: معلولان بیشتر از انسانهای سالم به امید نیاز دارند.

درویش‌امیری به قانون جامع معلولان اشاره کرد و این قانون را برای احقاق این قشر کامل دانست و افزود: از شهردار زنجان می‌خواهم که  با اجرای کامل مناسب سازی در محیط‌های جدید برای جانمایی آن در محیط‌های قبلی نیز اقدام کند.

وی راه‌اندازی بازارچه معلولان را در راستای حمایت از این  قشر عنوان کرد و به ساز و کار واگذاری زمین‌ این بازارچه نیز اشاره کرد.

استاندار زنجان درخواست پیگیری در خصوص واگذاری اماکن ورزش به معلولان در نوبت صبح را صادر کرد و اظهار داشت: اماکن ورزشی استان در نوبت صبح در اکثر مواقع تعطیل است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر