logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴
[ شناسه خبر : ۷۵۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس خانه مطبوعات استان زنجان:

مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات زنجان برگزار می شود/عضویت 96 نفر در خانه مطبوعات استان

مجمع-عمومی-فوق-العاده-خانه-مطبوعات-زنجان-برگزار-می-شود-عضویت-96-نفر-در-خانه-مطبوعات-استان

رئیس خانه مطبوعات استان زنجان گفت: مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات زنجان همچون سایر استان های کشور در تیرماه سال جاری برگزار می شود.

یوسف ناصری در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; ، اظهار داشت:مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات استان زنجان 31 تیرماه سال جاری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اعضای اصلی خانه مطبوعات استان زنجان می توانند در این مجمع شرکت کنند، افزود: این مجمع از ساعت 10 تا 12 به صورت الکترونیک برگزار می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اعضای خانه مطبوعات می توانند با مراجعه به آدرس khanehmatbooat.ir ثبت نام کنند.

رئیس خانه مطبوعات استان زنجان ادامه داد: دستور جلسه این مجمع اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات استان زنجان است.

ناصری افزود: بر این اساس، اعضای اصلی خانه مطبوعات استان زنجان برای ثبت آرای خود از طریق سایت مذکور در تاریخ یاد شده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود اقدام کنند.

وی یادآور شد: مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات فرصت مناسبی برای ارتقای کارکرد این نهاد صنفی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور حداکثری اعضای خانه مطبوعات استان در مجمع عمومی فوق العاده فرصت مغتنمی برای کیفی سازی و ارتقای فعالیت ها و برنامه های این نهاد محسوب می شود.

وی ادامه داد: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد سلامی با ایجاد تغییراتی در اساسنامه خانه مطبوعات و ارسال آن به خانه های سراسر کشور خواستار برگزاری مجمع عمومی فوق العاده برای اطلاع رسانی همه اعضای خانه ها و تصویب اساسنامه جدید شده است.

رئیس خانه مطبوعات استان زنجان افزود: خوشبختانه موارد اصلاحی اساسنامه در راستای تقویت و حمایت از اصحاب رسانه و فعالان این عرصه انجام شده است.

ناصری با اشاره به درج آگهی در یکی از روزنامه های استان زنجان، بیان داشت: اطلاع رسانی از طریق سایر رسانه ها و خصوصا فضای مجازی به جامعه مطبوعاتی و اعضای خانه مطبوعات استان انجام شده است. 

وی ادامه داد: در سامانه خانه مطبوعات استانی زنجان 147 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 96 نفر تائید شدند.

این مسئول با بیان اینکه از این تعداد 79 نفر عضو اصلی و 17 نفر عضو افتخاری خانه مطبوعات استان زنجان هستند، افزود: 41نفر از اعضای خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان عضو این خانه هستند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر