logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵
[ شناسه خبر : ۷۵۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

نمایشگاه مطبوعات شمالغرب کشور در زنجان برگزار می شود

نمایشگاه-مطبوعات-شمالغرب-کشور-در-زنجان-برگزار-می-شود

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های شمالغرب کشور در زنجان برگزار می شود.

به گزارش موج رسا; ابراهیم قاسمی در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه استان زنجان با نمایندگی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان، اظهار داشت: برنامه ریزی برای مطبوعات و رسانه های در برنامه کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جایگاه مهمی دارد و جشنواره مطبوعات و رسانه های استان به همین منظور اجرایی می شود.

وی با اشاره به مشارکت صاحبان رسانه در برگزاری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان،ادامه داد: آثار خوبی به این جشنواره رسیده و کیفیت آثار این جشنواره در کشور مشهود است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بخش اجرایی این جشنواره از سوی خانه مطبوعات اجرایی می شود.

قاسمی با بیان اینکه تفاهم نامه ای با وزارتخانه و استانداری منعقد می شود تا برنامه های مختلف از جمله نمایشگاه مطبوعات شمالغرب و جشنواره رسانه برگزار می شود.

وی با اشاره به ارائه آموزش های لازم به اصحاب رسانه استان زنجان، یادآور شد: با توجه به نقش آموزش در ارتقای سواد رسانه ای اداره کل برنامه ریزی های لازم را در این زمینه انجام می دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقتصادی کردن رسانه ها از مهمترین برنامه ها است که باید با تغییر ساختارها نسبت به اقتصادی کردن رسانه ها کمک کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر