logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۶
[ شناسه خبر : ۷۴۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

بی شرمانه ترین جنایات،به بهانه حمایت از حقوق بشر انجام می شود/بصیرت افزایی لازمه مقابله با توطئه های دشمنان

-بی-شرمانه-ترین-جنایات،به-بهانه-حمایت-از-حقوق-بشر-انجام-می-شود-بصیرت-افزایی-لازمه-مقابله-با-توطئه-های-دشمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بی شرمانه ترین جنایات در حق بشریت از حمله و کشتار مردم بی دفاع تا پشتیبانی از گروه های تروریستی به بهانه حمایت از حقوق بشر از سوی آمریکا و همپیمانان انجام می شود.

به گزارش موج رسا; سوء قصد نافرجام به مقام معظم رهبری در ششم تیر ماه ۱۳۶۰توسط گروهک تروریستی فرقان در مسجد ابوذر تهران، بمب گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در هفتم تیرماه 1360توسط سازمان منافقین و به شهادت رساندن شهید آیت‌الله بهشتی و ۷۲ یار باوفای ایشان و انقلاب اسلامی تنها نمونه ای جنایت های آمریکا علیه ملت ایران است.

 بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای جنگی رژیم بعثی عراق در هشتم تیرماه 1366 که شهادت 110 نفرو مجروح شدن پنج هزار تن انجامید، به شهادت رساندن محمد کجویی رئیس زندان اوین در هشتم تیرماه 1360 وهمچنین به شهادت رساندن آیت الله صدوقی نماینده امام خمینی(ره) وامام جمعه یزد در 11 تیرماه 1361 از دیگر نمونه ها در این زمینه محسوب می شود.

همچنین شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس در12 تیرماه 1367 که منجر به شهادت تمامی 290مسافر و خدمه آن هواپیما شد، اختصاص هفته ای با عنوان هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی می تواند آینه ای برای انعکاس نفاق،دورویی ودروغگویی قدرتهای استکباری مدعی حقوق بشر و فرصتی برای افشاگری و نمایاندن چهره واقعی آمریکا جنایتکار باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: به توصیه مقام معظم رهبری ایام جنایت عوامل استکباری در ترور ناجوانمردانه شهدای هفتم تیر تا بمباران شیمیایی سردشت و انهدام هواپیمای مسافربری ایران در آبهای خلیج فارس امروز آخرین روز هفته حقوق بشر آمریکایی است. 

سعید حسینی با بیان اینکه در این هفته برنامه های مختلفی در استان زنجان برگزار شد، ادامه داد: این هفته فرصت مغتنم و مناسبی برای بازخوانی جنایات ضد حقوق بشری و تروریستی دولت آمریکا بود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها به منظور شناساندن چهره واقعی آمریکای جنایتکار برگزار شد، تصریح کرد: بی شرمانه ترین جنایات در حق بشریت از حمله و کشتار مردم بی دفاع تا پشتیبانی از گروه های تروریستی به بهانه حمایت از حقوق بشر از سوی آمریکا و همپیمانان انجام می شود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر با حضور مسئولان استان خبرداد و گفت: برنامه های بصیرت افزایی نیز در این زمینه برگزار شد. 

حسینی با اشاره به ادامه سیاست های خصمانه آمریکا بر علیه ایران،خاطرنشان کرد امروز در شرایط بسیار حساسی قرار داریم.

وی گفت: امروزه ابزار تبلیغات، ماهواره و فضای مجازی به شکل بی‌رویه‌ای گسترده شده و دشمن از این فضا برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شبهه‌افکنی و رواج بی‌رویه شایعات از مهمترین اهداف دشمنان است که باید با بصیرت‌افزایی، روشنگری و آگاهی بخشی به اقشار مختلف با این توطئه های مقابله کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر