logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۷۴۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون حمل و نقل جاده ای استان زنجان خبرداد

تشدید کنترل نامحسوس جاده ایی ناوگان حمل و نقل مسافر

تشدید-کنترل-نامحسوس-جاده-ایی-ناوگان-حمل-و-نقل-مسافر

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: نظارت گشت های محسوس و نامحسوس این اداره کل بر ناوگان حمل ونقل عمومی مسافر استان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در ایام تابستان تشدید می شود.

به گزارش موج رسا;علی مدقالچی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف مجموعه حمل و نقل جاده ای بهبود خدمات کیفیت در بخش حمل و نقل عمومی است،افزود: مدیران فنی شرکتهای حمل و نقل مسافر و همچنین رانندگان موظف هستند قبل از سفر آماده به کاربودن کلیه تجهیزات ایمنی ناوگان را بررسی نمایند و این اداره کل در صورت مشاهده هرگونه  تخلف در این زمینه به شدت با شرکت خاطی برخورد خواهد کرد.

وی افزود: 37 شرکت حمل ونقل مسافربری داخلی دراستان زنجان فعال هستند وهم اکنون 859 دستگاه انواع وسیله نقلیه عمومی برون شهری فعالیت می کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل استان ماده ارائه خدمات مطلوب به مسافران تابستانی در مقاصد مختلف درون و برون استانی هستند و هیچگونه کمبودی در این خصوص احساس نمی‌شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: با مجتمع‌های خدماتی رفاهی که در محورهای استان قرار دارند، جلسات هماهنگی برگزار شده و به‌صورت دوره‌ای از آن‌ها همراه با دیگر دستگاه‌های نظارتی با اولویت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها بازدید می‌شود.

وی گفت: همچنین نظارت بر مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین، ایمنی ناوگان و آموزش رانندگان و متصدیان شرکت‌های حمل‌ونقل برای کاهش تلفات جاده‌ای و تصادفات دردستورکار قراردارد.

مدقالچی تاکید کرد: توجه به ضرورت توقف وسایل نقلیه عمومی بین‌شهری در جایگاه‌های مناسب بین‌راهی، حفظ حرمت مسافران در حین سفر و ارائه خدمات مطلوب در داخل اتوبوس‌ها، از مهم‌ترین وظایف فعالان حوزه حمل و نقل مسافری استان زنجان باشد.

وی افزود: لازم است همه شرکت‌های حمل و نقل مسافربری استان به‌ویژه شرکت‌های اتوبوسرانی، زمان حرکت سرویس‌ها را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مسافران فرصت اقامه نماز را داشته باشند.

به گفته وی در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم مسافرین ، سامانه پيام كوتاه 3000143 آماده دريافت هرگونه شكايات ، انتقادات و پيشنهادات مسافرين از نحوه ارائه خدمات بخش مسافري جاده اي مي باشد//ن.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر