logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۷۴۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در راستای مبارزه با قاچاق و حمایت از تولید داخلی

محموله کالای قاچاق میلیاردی در زنجان توقیف شد

محموله-کالای-قاچاق-میلیاردی-در-زنجان-توقیف-شد

فرمانده انتظامی استان زنجان گقت: در راستای مبارزه با قاچاق و حمایت از تولید داخلی محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از يك میلیارد ریال توسط ماموران انتظامي شهرستان ايجرود توقیف شد.

سردار علي آزادي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تشدید مبارزه با قاچاق کالا در استان زنجان اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق کالا ماموران انتظامي شهرستان ايجرود در داخل شهر حلب به يك دستگاه اتوبوس مشكوك شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با متوقف کردن اتوبوس در بررسی های اولیه دریافتند، این خودرو حامل کالای قاچاق شامل انواع البسه ، لوازم آرايشي و بهداشتي و سيگار قاچاق است.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با انتقال خودرو به مرکز در بازرسی از آن موفق شدند، یک هزارو 800 ثوب انواع البسه خارجي قاچاق، تعداد 288 قلم لوازم آرايشي و 100 هزار انواع سيگار خارجي قاچاق را کشف کنند.

سردار آزادي با اشاره به اينكه ارزش تقريبي كالا هاي كشف شده بيش از يك ميليارد ريال برآورد شده است تصريح كرد: كالاهاي كشف شده به همراه متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع مربوطه شدند.

کشف بیش از 147 راس دام قاچاق در زنجان

وی از کشف 147 راس گوسفند قاچاق به ارزش تقريبي بيش از يك ميليارد ريال خبر داد.

فرمانده انتظامی استان زنجان عنوان کرد: مأموران پليس آگاهي استان حين كنترل خودرو‌هاي عبوري در جاده قديم زنجان- ابهر به 2 دستگاه کامیون مشکوک شده و با تمهیدات لازم آن را متوقف کردند.

وی افزود: با متوقف شدن کامیون‌ها، در بازرسی به عمل آمده مشخص شد این خودروها حامل147 رأس گوسفند فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی هستند؛ ارزش ریالی این احشام يك میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.

سردار آزادی با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی در این راستا خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و خودروهای توقیف شده به همراه احشام مکشوفه تحويل مراجع قضائي شدند.

وی در پایان، مبارزه با قاچاق و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان را یکی از اولویت‌‌های پلیس زنجان است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر