logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۷۴۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

1110 هیئت در سامانه طوبی در سال گذشته ثبت شده است/اجرای 228 کارگاه سبک زندگی قرآنی و اسلامی در زنجان

1110-هیئت-در-سامانه-طوبی-در-سال-گذشته-ثبت-شده-است-اجرای-228-کارگاه-سبک-زندگی-قرآنی-و-اسلامی-در-زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 1110 هیئت  و 1420 مداح در سامانه طوبی تا پایان سال گذشته ثبت شده است.

حجت الاسلام مسعود صفی یاری، در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: پنجمین دوره انتخابات هیئات مذهبی در سال گذشته برگزار شد و اعضای جدید انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه مجمع اساتید گفتمان دینی در سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفته است، افزود: راه اندازی مجمع خیرین قرآنی برای نخستین بار در استان تشکیل شد.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: ادغام موسسات قرآنی و یکپارچه شدن با تشکیل هیئت رسیدگی که دبیرخانه هیئت در سازمان تبلیغات اسلامی است و وظیفه رسیدگی به فرایند ثبت و ضبط تشکل ها و موسسات قرآنی را برعهده دارد و تاکنون 63 تشکل قرآنی فعال در دبیرخانه ثبت شده است.

 

به گفته وی، سیزدهمن دوره اعطای مدرک به حفاظ از دیگر برنامه های حوزه قرآنی بود که براساس شیوه نامه موجود مدرک تخصصی به حفاظ اعطاء می شود.

 حجت الاسلام صفی یاری، به اجرای نخستین طرح تربیت داور تخصصی قرآنی با حضور 35 نفر شرکت کننده اشاره کرد و گفت: دوره تخصصی مدرس سبک زندگی قرآنی هم در سال گذشته اجرا شد.

 این مقام مسوول به بحث استقرار 67 تن از مبلغان در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: این مراکز به مرجع دینی در این مناطق تبدیل شده است و همه فعالیت های روستا از دریچه روحانی مستقر انجام می شود. 

وی ادامه داد: مجموع فعالیت حوزه استقرار 42 هزار و 217 فعالیت در سال گذشته است که در قالب گفتمان های دینی، حجاب و عفاف، قرآن و .... اجرا شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: 74 هزار و 250 هزار نفر تبلیغ در حوزه اعزام مبلغ و مبلغه از دیگر اقدامات حوزه اعزام مبلغ سازمان است.

 حجت الاسلام صفی یاری، به آموزش اقشار تاثیر گذار هم به عنوان دیگر برنامه های سازمان اشاره کرد و گفت: 4968 نفر در از این آموزش ها بهره مند شدند.  

این مقام مسوول به رتبه نخست سازمان در حوزه اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: 228 کارگاه سبک زندگی قرآنی و اسلامی در سال گذشته اجرا شد که در بخش گفتمان دینی دانش آموزی، دانشجویی و طلاب بیش از 261 گفتمان در 185 مرکز برگزار شد که 9 هزار نفر شرکت کننده داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: 1110 هیئت  و 1420 مداح در سامانه طوبی تا پایان سال گذشته ثبت شده است.

وی به تهیه 7 هزار بروشور در حوزه های مختلف شعار سال اشاره کرد و گفت: کتاب تربیت نسل نماز گزار با نگاه کاربردی در حوزه نماز امسال توزیع می شود.//ن

  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر