logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۷۴۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

عملیات گازرسانی ۱۱۳ روستای زنجان در حال انجام است

عملیات-گازرسانی-۱۱۳-روستای-زنجان-در-حال-انجام-است

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: ۴۹۲ روستا در استان زنجان از گاز شهری بهره‌مند بوده و عملیات گازرسانی به ۱۱۳ روستا نیز در حال انجام است.

به گزارش موج رسا; موسی احمدلو در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر ۲۱ شهر زنجان تحت پوشش خدمات شرکت گاز استان زنجان قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد شهرهای زنجان از گاز طبیعی برخوردار هستند،ادامه داد:910 روستای استان نیز دارای سکنه هستند.

این مسئول بیان داشت: از این تعداد ۴۹۲ روستا از گاز شهری بهره‌مند بوده و عملیات گازرسانی به ۱۱۳ روستا نیز در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان نرخ خانوارهای روستایی بهره‌مند از گاز را در استان ۷۷ درصد اعلام کرد و افزود: با اتمام گازرسانی به مناطق روستایی در دست اقدام، این نرخ به ۹۰ درصد می رسد.

احمدلو با بیان اینکه نرخ کلی خانوارهای شهری و روستایی استان زنجان ۹۲.۶ درصد است،افزود:شبکه‌های تغذیه و توزیع گاز در استان زنجان ۶ هزار و ۳۶۶ کیلومتر است.

وی تعداد مصرف کنندگان گاز در استان زنجان در بخش خانگی شامل ۹۹۶ هزار و ۳۲۳ اعلام کرد و گفت: در بخش تجاری نیز ۲۱ هزار و ۳۸۹ مصرف کننده وجود دارد.

این مسئول همچنین مشترکین عمده و صنعتی گاز در استان زنجان را یک هزار و ۱۱۹ مورد عنوان کرد و افزود: همه شهرک‌های صنعتی دارای واحد تولیدی فعال محورها و ناحیه‌های صنعتی سطح استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از ارائه خدمات دولت الکترونیک به منظور ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین خبرداد و گفت: زیرساخت‌ها و شبکه‌های اطلاعاتی در دست اقدام است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر