logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۲
[ شناسه خبر : ۷۴۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

کشف 9 تن عدس خارجی احتکار شده از یک فروشگاه مواد غذایی در استان زنجان

کشف-9-تن-عدس-خارجی-احتکار-شده-از-یک-فروشگاه-مواد-غذایی-در-استان-زنجان-

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به کشف عدس خارجی از فروشگاههای عمده فروشی مواد غذایی در استان زنجان گفت: 9 تن عدس خارجی از یک فروشگاه مواد غذایی در استان زنجان کشف و ضبط شد.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری گشت‌های مشترک در استان زنجان اظهار کرد: برگزاری گشت‌هاب مشترک بسیار موثر بوده و نتایج خوبی نیز کسب می‌شود.

وی از تشکیل تیم ویژه بازرسی در زنجان خبر داد و افزود: هدف اصلی بازرسی منسجم از واحدهای عمده فروشی مواد غذایی برگزار کرد.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به توقیف 9 تن عدس خارجی در یک فروشگاه عرضه مواد غذایی افزود: صورتجلسه ای با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی تشکیل و جهت اخذ گزارشات کارشناسی به واحد بازرسی ارسال شده است.

وی عنوان کرد: همچنین مقدار چهار تن نیز برنج که توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران وارد شده و باید توسط سازمان‌ها و یا فروشگاه‌های دولتی عرضه می‌شود.

ممیزی بیان کرد: این کالا توسط یک واحد عمده فروشی در حال فروش بوده و پرونده این واحد نیز تشکیل و در حال بررسی است.

وی در ادامه با اشاره به کشف و ضبط محموله کفش ورزشی قاچاق در شهرستان ایجرود افزود: پرونده متهم به صورت خارج از نوبت در شعب این اداره کل تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارزش ریالی این محموله را 220 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: بر اساس حکم صادره عامل قاچاق علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت‌، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 420 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر