logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۷۴۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

مشکلات مربوط به زمین بیمارستان 220 تختخوابی خدابنده تا 10 روز آینده برطرف می‌شود/ انتظار همراهی اوقاف، مردم و وزارت بهداشت را داریم

مشکلات-مربوط-به-زمین-بیمارستان-220-تختخوابی-خدابنده-تا-10-روز-آینده-برطرف-می‌شود-انتظار-همراهی-اوقاف،-مردم-و-وزارت-بهداشت-را-داریم

نماینده مردم خدابنده در مجلس با اشاره به مشکلات بیمارستان 220 تختخوابی شهرستان خدابنده گفت: مشکلات مربوط به زمین این بیمارستان تا 10 روز آینده برطرف می‌شود.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان خدابنده اظهار کرد: متاسفانه چند سالی است که اعتبار پروژه‌های عمرانی محدود شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 85 درصد بودجه کشور صرف هزینه‌های جاری می‌شود، ابراز کرد: با این شرایط انتظار داریم با 15 درصد بودجه باقی مانده کشور داری کنیم در حالی که نصف این 15 درصد تخصیص پیدا می‌کند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با این وضعیت اعتبار پروژه‌های عمرانی آنچنان شاهد تحرک پروژه‌ها نخواهیم بود، خاطرنشان کرد: با وجود این مسائل در دو سال گذشته پروژه‌های عمرانی شهرستان خدابنده پیشرفت قابل توجهی نسبت به سایر شهرستانها داشتند.

وی با بیان اینکه در پروژه‌های مربوط به راه به اندازه چند برابر هفت سال گذشته کار انجام شده است، ادامه داد: در بحث گاز رسانی نیز پیشرفتهای قابل توجهی را در شهرستان شاهد هستیم اما عامل اصلی که پروژه‌ها را به تاخیر می‌اندازد نبود کمبود بودجه است.

بیگدلی با اشاره به وضعیت بیمارستانی که قرار است در خدابنده احداث شود، عنوان کرد: مجوزهای این بیمارستان اخذ شده و اعتبارات آن نیز در قانون بودجه آمده است اما به خاطر مشکلات زمین کلنگ زنی آن به طول کشیده است.

وی با بیان اینکه با همت مسئولان استانی و شهرستانی مشکل زمین بیمارستان در حال حل شدن است، گفت: از مردم نیز درخواست داریم تا کمک کنند مشکل زمین این بیمارستان حل شده و در سفر آتی وزیر بهداشت کلنگ زنی شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پروژه‌ مشکلی از نظر مالی ندارد، اظهار کرد: زمین قبلی به خاطر مطالعاتی که روی آن انجام شد برای ساخت بیمارستان مناسب نبود و زمین جدیدی در نظر گرفته شده است، با توجه به اینکه زمینهای شهر قیدار وقفی است و همچنین زمینی در محدوده شهری وجود نداشت کار را کمی سخت کرده بود.

وی بیان کرد: فکر می‌کنم که تا 10 روز آینده مسائل قانونی مربوط به زمین جدید این بیمارستان حل شود اما انتظار داریم تا مردم، اداره اوقاف و وزارت بهداشت نیز همراهی‌های لازم را داشته باشند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر