logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۱
[ شناسه خبر : ۷۴۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار:

گفت وگوی بدون شرط با آمریکا چشم بستن به خون های شهدا است/ امضا کنندگان نامه گفت وگو، در پناه آمریکا

گفت-وگوی-بدون-شرط-با-آمریکا-چشم-بستن-به-خون-های-شهدا-است-امضا-کنندگان-نامه-گفت-وگو،-در-پناه-آمریکا

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: گفت وگوی بدون شرط با آمریکا در واقع تسلیم دشمن شدن و چشم خود را به همه خون های شهدا بستن است.

حجت الاسلام مهدی طائب در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نامه برخی از اصلاح طلبان به مسئولان کشور در خصوص گفت و گو با آمریکا،اظهار داشت: عملی شدن این نامه یعنی بعد از چهل سال مقاومت و هزاران شهیدی که تقدیم شده است،ایران را بدون قید و شرط به دشمن تسلیم کنیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران برای اینکه دست آمریکا از منابع ما کوتاه شود،انقلاب کردند، افزود: گفت وگوی بدون شرط با آمریکا در واقع تسلیم دشمن شدن و چشم خود را به همه خون های شهدا بستن است.

 رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار ادامه داد: گفت و گوی بدون شرط با آمریکا در واقع انداختن حلقه اسارت بر گردن ملت ایران است که مجددا به اسارتی که چهل سال پیش با بیرون کردن محمد رضای خائن پایان یافت،در آمدن است.

حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه افرادی که این نامه را امضا کرده اند بسیاری از آنها امروز در پناه آمریکا زندگی می کنند،یادآور شد: معلوم نیست این افراد به اراده خودشان این نامه را نوشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که خود یا فرزندانشان در انگلستان و آمریکا زندگی می کنند یا در پناه و ولایت آنها هستند، این نامه را امضا کرده اند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بیان داشت: فرزندان بسیاری از این امضا کنندگان بورسیه های کشورهای مختلف هستند.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه قلمی که بر روی کاغذ رفته است به اراده امضا کنندگان نبوده و اجبار از سوی دشمن بوده است، افزود: این افراد با دستان خود اراده کردند که 80 میلیون نفر نیزمثل آنها تحت ستم آمریکا قرار گیرند.

وی با بیان اینکه "هیهات منا الذله" شعار مردم ایران است،افزود: ملت ایران طی چهل سال گذشته این شعار را حفظ کرده است و تن به ذلت نمی دهد.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با آمریکا، خاطرنشان کرد: این آقایون با کمال ذلت و خواری امتیازهای خوبی را به دشمن دادند.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: حتی کسانی که با حسن نیت مذاکره کردند، دستاورد را هیچ عنوان کردند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر