logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۴
[ شناسه خبر : ۷۳۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس:

انرژی مجلس باید صرف اولویت‌های اساسی کشور شود/ مقام معظم رهبری در خصوص معاهدات بین‌المللی عالمانه راه را نشان دادند

انرژی-مجلس-باید-صرف-اولویت‌های-اساسی-کشور-شود-مقام-معظم-رهبری-در-خصوص-معاهدات-بین‌المللی-عالمانه-راه-را-نشان-دادند

نماینده مردم خدابنده در مجلس با اشاره به دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری گفت: انرژی مجلس باید صرف اولویت‌های اساسی کشور شود.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار اشاره به معاهدات بین‌المللی داشتند، با توجه به اینکه در فضای کشور حساسیت‌هایی در خصوص برخی مسائل وجود دارد، ایشان بسیار عالمانه راه را برای نمایندگان نشان دادند.

وی افزود: با توجه به اینکه ممکن است برخی از این معاهدات نیاز کشور ما باشد، ایشان تاکید کردند که با توجه به اینکه ممکن است تفکراتی پشت این معاهده‌ها وجود داشته باشد که غیر از آن اهداف اصلی مشخص شده باشد، بهتر است که این معاهده‌ها به صورت بومی سازی شده باشند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایشان از نمایندگان خواستند تا مجلس خود قوانینی را در رابطه با مبارزه با تامین مالی تروریسم و پولشویی به تصویب برساند تا مشکلات کشور از آن طریق حل و فصل شود.

وی با بیان اشاره به اینکه توصیه دوم مقام معظم رهبری در خصوص نحوه کار مجلس بود، خاطرنشان کرد: ایشان به کیفیت در قانون گذاری تاکید داشتند چرا که کمیت آنچنان دردی از کشور ما دوا نخواهد کرد.

بیگدلی با تاکید بر اینکه تا زمانی که قوانین مصوب ما کیفیت لازم را نداشته باشد به جز هزینه چیزی برای کشور به ارمغان نخواهد آورد، عنوان کرد: نباید با تصویب قوانین که از کیفیت لازم برخوردار نیستند وقت مجلس را گرفته و هزینه برای کشور درست کنیم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که ما باید دنبال قوانینی باشیم که این قوانین با اولویت‌های ما هخوانی داشته باشد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید نیازهای اساسی کشور را شناسایی کنیم، اظهار کرد: باید انرژی مجلس را روی اولویت‌های کشور صرف کنیم و در نظارت نیز وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: اگر ما بتوانیم در بخش نظارت جدی‌تر وارد شویم یعنی در بخش خود نظارتی و نظارت بر قوانین به وظایف خود به نحو احسن عمل کنیم مشکلات کشور نیز سریع‌تر حل و فصل خواهد شد.

بیگدلی با بیان اینکه گاهی ضعف‌هایی را در بخش نظارت شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری همیشه راهگشا بوده که تمام مسئولان کشور و نمایندگان باید آنها را در اولویت خود قرار دهند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر