logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۶
[ شناسه خبر : ۷۳۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامي استان زنجان خبرداد

كشف بيش از 241 كيلو گرم مواد مخدر در عمليات مشترك پليس زنجان و قم

كشف-بيش-از-241-كيلو-گرم-مواد-مخدر-در-عمليات-مشترك-پليس-زنجان-و-قم

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به کشف انواع مواد مخدر در استان زنجان گفت: بيش از 241 كيلو گرم مواد مخدر در عمليات مشترك پليس زنجان و قم کشف و ضبط شده است.

سردار علي آزادي  در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; به عملیات مشترک پلیس زنجان و قم در کشف مواد مخدر اظهار کرد: بيش از 241 كيلو‌گرم انواع مواد مخدر در عمليات مشترك پليس مبارزه با مخدر استان زنجان و قم کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به تشدید مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان تصریح کرد: در پي مبارزه قاطع پليس با سوداگران مرگ ماموران مبارزه با مواد مخدر استان از حمل و قاچاق محموله سنگين مواد مخدر مطلع شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان تصریح کرد: در بررسي هاي دقيق و تكميلي ماموران، خبر انتقال يك محموله بزرگ موادمخدر از استان هاي جنوبي به استان هاي مركزي كشور تائيد و پس از انجام هماهنگي‌هاي لازم عمليات پليس براي دستگيري سوداگران مرگ آغازشد.

وی به همكاري و تعامل مشترك ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان هاي زنجان و قم در اين عمليات اشاره و تصريح كرد: در اين عمليات از يك دستگاه پژو 405، مقدار 190 کیلو و 840 گرم حشیش و 50 کیلو و 650 گرم تریاک کشف شد.

سردار آزادی با اشاره به دستگيري 2 نفر در اين عمليات ابراز کرد: بي‌شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت‌هاي پليس مي‌تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر