logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۶
[ شناسه خبر : ۷۳۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبرداد

برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت در زنجان/ جریمه 2 میلیاردی پرونده سیگار قاچاق در زنجان صادر شد

برخورد-قاطع-با-قاچاقچیان-سوخت-در-زنجان-جریمه-2-میلیاردی-پرونده-سیگار-قاچاق-در-زنجان-صادر-شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به تشدید برخورد با عامل قاچاق در استان زنجان گفت: در استان زنجان با قاچاق کالا و سوخت به شدت برخورد می‌شود.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به صدور رای قطعی پرونده قاچاق سیگار در استان زنجان اظهار کرد: تعداد دو میلیون نخ سیگار قاچاق در زنجان کشف و پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی از قطعیت حکم پرونده سیگار قاچاق خبر داده و میزان جریمه نقدی را دو میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این محموله به ارزش بیش از 175 میلیون ریال در محور زنجان- قزوین توقیف و پرونده بصورت خارج از نوبت در شعبه پنجم این اداره کل مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: بر اساس حکم صادره عامل قاچاق علاوه بر ضبط خودروی کامیون و سیگارهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی دو میلیارد ریالی محکوم شد که این حکم در شعب تجدیدنظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز سازمان تأیید و قطعی شد.

وی در ادامه از جریمه سنگین عامل قاچاق نفتگاز  در زنجان خبرداد و افزود: عامل قاچاق سوخت به پرداخت جریمه 920 میلیون ریالی محکوم شد.

ممیزی در خصوص چگونگی کشف این محموله تصریح کرد: در محور زنجان-قزوین یکدستگاه خودروی تریلی نفتکش توسط پلیس آگاهی متوقف و پس از انتقال خودرو به پارکینگ و تخلیه محموله‌،مقدار 31 هزار و 300 لیتر نفتگاز کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان کرد: بلافاصله پرونده متهم در شعبه پنجم اداره کل تشکیل و جلسات رسیدگی برگزار شد و پس از سیر مراحل قانونی و اثبات قاچاق بودن محموله‌، عامل قاچاق با حکم شعبه مربوطه‌، علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جزای نقدی بمیزان 920 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر