logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۷
[ شناسه خبر : ۷۳۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان خبرداد

افزایش حجم ترافیک در محورهای استان زنجان/ طرح ویژه ترافیکی تابستان با آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس آغاز شد

افزایش-حجم-ترافیک-در-محورهای-استان-زنجان-طرح-ویژه-ترافیکی-تابستان-با-آمادگی-۱۰۰-درصدی-پلیس-آغاز-شد

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به افزایش حجم ترافیک در محورهای استان زنجان گفت: حجم ترافیک در محورهای استان زنجان به ویژه در آزاد راه‌ها افزایش یافته است.

علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش حجم ترافیک در محور زنجان قزوین و زنجان تبریز اظهار کرد: حجم ترافیک در آزاد راه‌های زنجان افزایش یافته و در حال حاضر ترافیک روان است.

وی با بیان اینکه در این دو روز تعطیلات ترافیک در محورهای استان زنجان بیشتر بود گفت: خوشبختانه در این دو روز گذشته هیچ حادثه‌ای فوتی در استان زنجان وجود نداشت.

رئیس پلیس راه استان زنجان ابراز کرد: به منظور امنیت انتظامی و ترافیکی و کاهش سوانح رانندگی و تلفات در سطح جاده‌های ارتباطی این استان، طرح تابستانی پلیس راه زنجان از دو روز گذشته در استان زنجان آغاز شده است.

وی با اشاره به استقرار گشت‌ها در محورهای استان گفت: این طرح از 24 خردادماه آغاز شده و تا یکم مهرماه در استان زنجان ادامه دارد.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه با آغاز طرح تابستانی ۸۰ واحد گشتی محسوس و نامحسوس پلیس راه در مستقر خواهند شد خاطرنشان کرد: با آغاز طرح تابستانی در محورهای استان زنجان با رانندگان متخلف به شدت برخورد می‌شود.

وی گفت: در اجرای طرح، پلیس راه نسبت به انجام تست الکل و اعتیاد از رانندگان مشکوک اقدام خواهد کرد و اتوبوس‌های مسافربری نیز به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار خواهند گرفت.

رئیس پلیس راه استان زنجان در ادامه با اشاره به حادثه رانندگی در محور طارم بیان کرد: حادثه برخورد یک دستگاه کامیونت باری با پراید و واژگونی کامیونت در مسیر طارم- زنجان سه راهی شیت اتفاق افتاد.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه این سانحه تلفات جانی نداشت.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر