logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۴
[ شناسه خبر : ۷۳۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از سوی مدیرکل صدا و سیمای زنجان؛

برنامه های صدا و سیمای مرکز زنجان برای عید فطر اعلام شد

برنامه-های-صدا-و-سیمای-مرکز-زنجان-برای-عید-فطر-اعلام-شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: با عنایت به فرا رسیدن عید فطر برنامه های متنوعی را برای بینندگان خود تدارک دیده است.

مرتضی صفری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: معاونت سیما ویژه برنامه ای را به تهیه کنندگی حسین اسماعیلی در ۲ قسمت 75 دقیقه ای آماده کرده است که در ایام عید فطر یعنی روزهای جمعه و شنبه 25 و 26 خرداد ماه از ساعت 21 به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی گفت: اجرای این برنامه بر عهده مجری توانمند مرکز اصغر داداشی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه که با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مخاطبان درتعطیلات عید فطر پخش خواهد شد شامل آیتم های متنوعی از جمله اجرای زنده سرود و موسیقی در محل استودیو، پخش گزارشها و دلگویه های مردمی ، حضور میهمانان از اقشار مختلف در برنامه، پخش وله های شاد، بیان آداب ورسوم مردم زنجان در عید فطر و ..... است . 

مدیرکل صدا و سیمای زنجان ادامه داد: همچنین معاونت سیما امسال نماز عيد فطر به امامت نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان را مدت 30 دقیقه صورت زنده پخش خواهد کرد . 

صفری افزود: ضمناً در برنامه های آیدین آیی و آرزولار سفره سی و آلاچیق به صورت ویژه به این مناسبت مهم پرداخت خواهد شد. علاوه براین سایر برنامه های سیما در این ایام نیز با حال و هوای عید پخش خواهند شد .

وی بیان داشت: معاونت صدا نیز ويژه برنامه راديويي با عنوان « ترش و شیرین» را در دو نوبت در ساعت های 10 تا 12 و 18 تا 20 برای ایام عید مهیا کرده است که در روز عید فطر به مدت 2 ساعت لحظات شاد و با نشاطی را برای مخاطبان فراهم خواهد کرد .

وی از برگزاری نمايش طنز، حضور مهمانان مختلف در برنامه، پخش سرودهای شاد و مفرح، پیامک،دعوت از خواننده های بومی از آیتم هاي متنوع در اين برنامه خبرداد و گفت: حمید قزلباش تهيه كنندگي اين برنامه را برعهده دارد که با اجرای شاد جلال نوری ، ولی فروتن و حسین اسماعیلی و نویسنگی علیرضا فرید راد به روی آنتن رادیو میفرستد. 

این مسئول تصریح کرد: ویژه برنامه دیگر رادیو زنجان«عطر عاشقی » می باشد که در روز ایام عید از ساعت تا 10 صبح به مدت یک ساعت پخش خواهد شد .

وی گفت: در این برنامه کارشناس برنامه حجت الاسلام خدایی به موضوع فلسفه عید فطر خواهند پرداخت.تهیه کننده این برنامه میثم نبی، رباب فتحی نویسنده و فیاض حاجیلو گوینده آن است. از آیتم های این برنامه می توان به تلفن های مردمی و پیامک و موسیقی اشاره کرد. در یگر برنامه های روتین صدا هم به این عید بزرگ بندگی به تناسب پرداخت خواهد شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر