logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۱
[ شناسه خبر : ۷۳۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

بودجه عمرانی استان زنجان امسال با روند کاهشی به 180 میلیارد تومان رسید/ 50 درصد بودجه عمرانی سال 96 محقق شد

بودجه-عمرانی-استان-زنجان-امسال-با-روند-کاهشی-به-180-میلیارد-تومان-رسید-50-درصد-بودجه-عمرانی-سال-96-محقق-شد

معاون استاندار زنجان با اشاره به میزان بودجه عمرانی استان گفت: اعتبارت عمرانی استان زنجان امسال با روند کاهشی به 180 میلیارد تومان رسید.

مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به میزان بودجه عمرانی تخصیص یافته استان زنجان در سال 97 اظهار کرد: در حوزه عمرانی سال 96 حدود 50 درصد از تخصیص‌ها محقق شدند.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها با این بودجه‌ها در حال تکمیل هستند، ابرا کرد: دستگاه‌های اجرایی فرصت دارند تا تیرماه و یا حداکثر شهریور ماه از این بودجه‌ها استفاده کنند.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه سازمان برنامه و بودجه اقداماتی را برای توزیع اعتبارات عمرانی سال 97 آغاز کرده است، افزود: امسال میزان اعتبارات عمرانی در کشور نسبت به سال 96 روند کاهشی داشته و به طور طبیعی این روند کاهشی بر روی پروژه‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

وی بیان کرد: تمام سعی ما این است که با وجود اینکه اعتبارات عمرانی کاهش داشته اما پروژه‌های ما فعال بمانند و در این شرایط طبیعی است که اولویت را به پروژه‌های نیمه کاره و آنهایی که دارای بدهی و دیون هستند، بدهیم.

سلطانی با بیان اینکه پروژه‌های جدید را در صورتی آغاز خواهیم کرد که اعتبارات اجازه دهد، عنوان کرد: باید گفت که احتمال آغاز پروژه جدید در این شرایط کم است.

وی خاطرنشان کرد: بودجه عمرانی استان زنجان نیز همانند بودجه عمرانی کشور روند کاهشی داشته است.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به میزان بودجه عمرانی استان اظهار کرد: امسال بودجه عمرانی استان زنجان در کل حدود 180 میلیارد تومان است.

وی تصریح کرد: پروژه‌هایی که در سال 96 پیشرفت قابل توجهی داشتند امسال نی در اولویت قرار دارند، پروژه‌های مختلفی در حوزه بهداشت و درمان، ورزش، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها وجود دارد که به دنبال تکمیل آنها هستیم.

سلطانی در خصوص پروژه‌های حوزه راه نیز گفت: اکثر پروژه‌های مهم حوزه راه در استان زنجان اعتبارات ملی دارند و دستگاه مربوطه نیز پیگیر اتمام پروژه‌ها بوده و ما نیز از استانداری زنجان پیگیر هستیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر