logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۱
[ شناسه خبر : ۷۳۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

آمادگی آموزش و پرورش استان زنجان برای اسکان مسافران در تعطیلات تابستان/ مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور 9 مرداد ماه در زنجان آغاز می‌شود

آمادگی-آموزش-و-پرورش-استان-زنجان-برای-اسکان-مسافران-در-تعطیلات-تابستان-مسابقات-ورزشی-دانش-آموزان-کشور-9-مرداد-ماه-در-زنجان-آغاز-می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از آمادگی آموزش و پرورش استان زنجان برای اسکان مسافران در تعطیلات تابستان خبر داد.

به گزارش موج رسا; مریم رشتچی در جلسه ستاد اسکان ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع در فرآیند پذیرش و اسکان اظهار کرد: برای تحقق شعار صیانت از حقوق شهروندی، مسافران فرهنگی و خانواده هایشان با نهایت گشاده رویی مورد استقبال قرار گیرند.

وی افزود: بر این اساس باید کیفیت پذیرایی و امکانات ستاد اسکان مرکزی و پایگاه های اسکان فرهنگیان در سراسر استان ارتقا یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به ارزیابی مستمر از پایگاه های اسکان تابستانی عنوان کرد: براساس نظرسنجی صورت گرفته از مسافران در ایام اسکان نوروزی،رتبه استان زنجان در میزان رضایت‌مندی مسافران مطلوب بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد این روند و میزان رضایت مسافران از فرآیند پذیرش و اسکان در تابستان با بالابردن کیفیت ارائه خدمات ادامه یابد.

رشتچی در بخش دیگری از سخنان خود و با توجه به برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور از نهم الی 22 مردادماه در زنجان ابراز داشت: برای آسایش خانواده های دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات،تدابیر ویژه ای در خصوص اسکان آنان در نظر گرفته شود.

این مقام مسئول ضمن اشاره به اتمام پذیرش و اسکان مسافران در 15 شهریور و همچنین حضور مسافران در ایام تاسوعا وعاشورا ی حسینی در اواخر همین ماه در زنجان ،گفت: مدارس واقع  در مرکز شهر آماده پذیرایی از زائرین و عزاداران در روزهای مذکور هستند.

وی در پایان خواستار رایزنی با سایر دستگاه های ذیربط برای برپایی غرفه عرضه محصولات فرهنگی و صنایع دستی در محل ستاد مرکزی پذیرش و اسکان فرهنگیان در هنرستان شهید مطهری شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر