logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۹
[ شناسه خبر : ۷۲۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان خبرداد

كشف بيش از 99 كيلوگرم ترياك در عمليات مشترك پليس زنجان و قم/ باند سارقان خودرو در زنجان متلاشي شد

كشف-بيش-از-99-كيلوگرم-ترياك-در-عمليات-مشترك-پليس-زنجان-و-قم-باند-سارقان-خودرو-در-زنجان-متلاشي-شد

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف بيش از 99 كيلو گرم ترياك در عمليات مشترك پليس مبارزه با مخدر استان زنجان و قم خبر داد.

جعفر كردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پي مبارزه قاطع پليس با سوداگران مرگ ماموران مبارزه با مواد مخدر استان از حمل و قاچاق محموله سنگين مواد مخدر مطلع شدند.

وی تصریح کرد: در بررسي‌هاي دقيق و تكميلي ماموران، خبر انتقال يك محموله بزرگ مواد مخدر از استان‌هاي جنوبي به استان هاي مركزي كشور تائيد و پس از انجام هماهنگي هاي لازم عمليات پليس براي دستگيري سوداگران مرگ آغازشد.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان به همكاري و تعامل مشترك ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان هاي زنجان و قم در اين عمليات اشاره و تصريح كرد: در اين عمليات 99 كيلو 600 گرم ترياك كه به طرز ماهرانه اي در داخل كاميون جاسازي شده بود كشف يك متهم نيز در اين زمينه دستگير شد.

وی با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس مي تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد .

کردلو از متلاشي شدن يك باند پنج نفره سرقت خودرو خبر داد و گفت: اعضاي اين باندبه 10فقره سرقت اعتراف كردند.

وی تصریح کرد: در پي‌وقوع چندين مورد سرقت خودرو در سطح شهرستان زنجان موضوع در دستور كارپليس آگاهي قرار گرفت‌.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: با كار فني پليسي باند پنج نفره دستگير و دربررسي‌‌هاي پليسي به 10فقره سرقت خودرو اعتراف كه باتشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند.

اين مقام انتظامي به شهروندان توصيه كرد: خودرو‌هاي خود را جهت جلوگيري از سرقت به لوازم هشدار دهنده متصل و در صورت مشاهده موارد مشكوك باسامانه 110تماس و اعلام کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر