logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۷
[ شناسه خبر : ۷۲۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

سفره های مهربانی زمینه ای برای ایجاد همدلی است/ سالن 1000 نفری هلال احمر زنجان امسال بازسازی می شود

سفره-های-مهربانی-زمینه-ای-برای-ایجاد-همدلی-است-سالن-1000-نفری-هلال-احمر-زنجان-امسال-بازسازی-می-شود

استاندار زنجان گفت: سفره های مهربانی زمینه ای برای ایجاد همدلی است که با اهداف و ماموریت‌های هلال‌احمر سازگار است. 

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش‌امیری در حاشیه برگزاری مراسم سفره‌های مهربانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ماه رمضان، ماه مهربانی محسوب می شود که در این ماه سفره‌های افطاری توسط جمعیت هلال‌احمر برای یاری نیازمندان برپا می شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در طول ماه مبارک رمضان برای خانواده‌های نیازمند انجام می شود، ادامه داد: این فعالیت ها سنت پسندیده‌ای است که موجب حضور اقشار قابل احترام بر سر سفره مهربانی می شود.

این مسئول سفره های مهربانی را زمینه ای برای ایجاد همدلی فراهم عنوان کرد وگفت: این با اهداف و ماموریت‌های هلال‌احمر سازگار است .

استاندار زنجان با بیان اینکه تامین اطعام برای اقشار آسیب‌پذیر کار پسندیده‌ای است،ادامه داد: همچنین دعوت شوندگان بر سر سفره‌های مهربانی با اهداف و ماموریت‌های جمعیت هلال‌احمر که مهم‌ترین آن، پیشبرد اهداف حمایتی است، آشنا می‌شوند .

درویش‌امیری از بازسازی سالن 1000 نفری جمعیت هلال احمر استان خبر داد و گفت: این سالن حدود 30 سال است که دست نخورده باقی مانده است.

وی افزود: خوشبختانه اعتبار بازسازی آن تامین شده است و تا 22 بهمن تحویل داده می‌شود .

 

*برپایی سفره های مهربانی در زنجان
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان نیز در ادامه گفت: سفره‌های مهربانی هر سال با کمک خیران و داوطلبان جمعیت بر پا می‌شود .

شهرام میرزایی با اشاره به اینکه سفره‌های مهربانی برای جامعه تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد تحت حمایت هلال‌احمر برگزار می‌شود، افزود: تا کنون 100 سفره مهربانی در سطح استان برپا شده است .

وی از اجرای طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان با کمک داوطلبان و خیران خبرداد و گفت: سبدهای غذایی بین نیازمندان در سطح استان توزیع می‌شود.

این مسئول گفت: تا کنون 3000 سبد غذایی بین نیازمندان سطح استان توزیع شده است .

میرزایی در ادامه با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر استان زنجان امسال در بحث جمع‌آوری زکات فطره ورود می‌کند، خاطرنشان‌ کرد: بر اساس صحبت‌هایی که با دستگاه‌های متولی جمع‌آوری زکات صورت گرفته است، امسال هلال‌احمر نیز نقش قابل توجهی در این خصوص خواهد داشت .//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر