logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۷
[ شناسه خبر : ۷۲۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

هتلینگ بخش سزارین بیمارستان امام حسین(ع) زنجان ارتقا می‌یابد

هتلینگ-بخش-سزارین-بیمارستان-امام-حسین(ع)-زنجان-ارتقا-می‌یابد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: هتلینگ بخش سزارین بیمارستان امام حسین(ع) زنجان ارتقا می‌یابد.

علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه  ۲۵ تیرماه هر سال در کشورمان ایران «روز بهزیستی و روزتامین اجتماعی» نامگذاری شده است، اظهار کرد: همزمان با این ایام از تاریخ 19 الی 25 تیر ماه، مدیریت درمان استان زنجان اقدام به افتتاح طرح‌های استانداردسازی اورژانس بیمارستان امید ابهر و ارتقاء هتلینگ بخش‌های سزارین و رومینگین بیمارستان امام حسین (ع) زنجان نموده است.

وی افزود: زیر بنای کلی این پروژه ها بیش از 1500 متر مربع در این دو طرح در قالب برنامه های استراتژیک مدیریت درمان استان زنجان به مرحله بهره برداری می‌رسد0

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان همچنین تصریح کرد: بیش از 500 متر مربع به فضای فیزیکی بخش اورژانس بیمارستان امید ابهر افزوده می شود.

این مقام مسئول در رابطه با طرح ارتقاء هتلینگ نیز گفت: از جمله موضوعات مهم و حائز اهمیت که در جهت ارتقاء رضایت‌مندی مراکز درمانی در بسته تعریف شده، سیاست های نظام سلامت و اهداف کلان سازمان به آن اشاره گردیده، ارائه خدمات هتلینگ با کیفیت به مراجعین می باشد .

محمدی به حفظ شان و منزلت مراجعین اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ساختارفیزیکی مراکز درمانی ملکی سازمان نیاز به نوسازی و ایجاد تغییرات در جهت ارائه خدمات شایسته و مناسب به بیمه شدگان محترم و ارتقاء رضایتمندی آنان داشت که سازمان تامین اجتماعی گامهای بلندی در سطح کشور در این زمینه برداشته است.

گفتنی است بیش از 1000 متر مربع از فضای بخشهای سزارین و رومینگن در هفته تامین اجتماعی یعنی اواخرتیر ماه سالجاری رسماٌ افتتاح خواهد شد و مردم ولایتمدار زنجان و بیمه شدگان عزیز زنجانی در مراجعه به این مرکز درمانی به عینه این خدمات بهینه را ملاحظه خواهند کرد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر