logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱
[ شناسه خبر : ۷۲۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راهداری استان زنجان:

سامانه جامع استعلام كارت هوشمند در استان زنجان راه اندازی شد

-سامانه-جامع-استعلام-كارت-هوشمند-در-استان-زنجان-راه-اندازی-شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: سامانه جامع استعلام كارت هوشمند و مجتمع‌هاي خدماتي – رفاهي در استان زنجان راه اندازی شد.

به گزارش موج رسا;  ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه جامع اطلاع‌رساني استعلام كارت هوشمند رانندگان و ناوگان حمل و نقل جاده‌اي كالا و مسافر و ثبت درخواست متقاضيان سرمايه‌گذاري مجتمع‌هاي خدماتي رفاهي بين‌راهي توسط سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای راه‌اندازي شد.

وی افزود: متقاضيان مي‌توانند برای آگاهي از اطلاعات مورد نياز در اين دو بخش به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، زيربخش كارت هوشمند و يا نشاني www.smartcard.rmto.ir مراجعه كنند.

این مسئول گفت: در صفحه اصلي اين سامانه منوي راهنماي كاربران كارت هوشمند قرار دارد كه شامل اطلاعاتي از قبيل مراكز ورود اطلاعات كارت هوشمند در استان‌هاي مختلف، مبالغ تعرفه، دوره‌هاي آموزشي مورد نياز، آخرين بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها و غيره برای بهره‌برداري و آگاهي است.

وی بیان داشت: همچنین متقاضيان سرمايه‌گذاري در احداث و بهره‌برداري از مجتمع‌هاي خدماتي رفاهي برای اخذ موافقت اصولي نيز مي‌‌توانند در اين درگاه الكترونيكي براي ثبت درخواست خود اقدام کرده و پس از ثبت درخواست، ادارات كل استانها  آن را بررسي و نتيجه را به سرمايه‌گذاران اعلام می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد :9 هزار و 154 نفر راننده در بخش کالا ومسافر در استان زنجان کارت هوشمند فعال دارند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر