logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲
[ شناسه خبر : ۷۲۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری:

ترامپ بی خرد هیچ عهد و پیمان اروپایی و آسیایی و چینی را قبول ندارد/روز قدس روز افشا سازی جنایت های آمریکا و اسرائیل

ترامپ-بی-خرد-هیچ-عهد-و-پیمان-اروپایی-و-آسیایی-و-چینی-را-قبول-ندارد-روز-قدس-روز-افشا-سازی-جنایت-های-آمریکا-و-اسرائیل

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: ترامپ بی شعورترین،بی خردترین و نفهم ترین رئیس جمهور آمریکا است که هیچ عهد و پیمان اروپایی و آسیایی و چینی را قبول ندارد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام سید رضا اکرمی در مراسم راهپیمایی روز قدس شهر زنجان، اظهار داشت: سال شمسی و قمری اعیاد متعددی دارد که روز جمعه به عنوان عید محسوب می شود که اهمیت آن کمتر از عید قربان نیست.

وی با بیان اینکه در این روز خوبی ها و بدی ها با روزهای دیگر هفته فرق می کند و باید مراقب عظمت این روز باشیم، افزود: جمعه آخر ماه رمضان در انقلاب اسلامی تبرک و زینتی است که توسط امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شده است.

این مسئول بیان داشت: 54 سال قبل امام خمینی (ره)از فلسطین یاد کرده و به دنیای اسلام هشدار دارد که باید آن را ریشه یابی کرد.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در طول سال یوم الله های بیشماری داریم اما روزهای 22 بهمن و روز قدس از اهمیت ویژه ای برخودار است که در روز 22 بهمن به نظام اسلامی متعلق بوده و روز قدس به مسائل جهان می پردازد.

حجت الاسلام اکرمی بر ضرورت ارائه 40 دستاورد انقلاب اسلامی از سوی مسئولان استانی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: باید مردم با این دستاوردهای آشنا شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال 47 ایران ژاندارم منطقه و محل امنی برای آمریکا بود اما ایران امروز مستقل و مقتدر بوده و در معادلات جهانی نقش دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز ما هویت داریم در حالی که در سال 57 فاقد هویت بودیم، افزود: در 22 بهمن سال جاری باید گفتنی ها گفته شود.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: به نص صریح قرآن و بیان امام خمینی (ره) امروز روز خدا، رسول الله، امیر المومنین (ع) است و چون روز قدس یوم الله است با دهان روزه آن را گرامی می داریم.

حجت الاسلام اکرمی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در 900 شهر کشور، گفت: یکی از نعمت های خداوند متعال به نظام اسلامی روز قدس است.

وی گفت: امروز ما به قرآن عمل کرده و با شرکت در راهپیمایی روز قدس،در مقابل ظالمان جهان از جمله رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا محسوب می شود.

این مسئول بیان داشت: ترامپ بی شعورترین،بی خردترین و نفهم ترین رئیس جمهور آمریکا است که هیچ عهد و پیمان اروپایی و آسیایی و چینی را قبول ندارد.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه دو سال بر روی برجام کار شده است و ایران نرمش قهرمانانه نشان داده است،گفت: به برکت برجام بیش از 100 کشور دنیا و کشورهای جنبش عدم تعهد، ایران را اخلاقی، قانونی و همراه، ضد جنگ و ضد بمب اتم معرفی کردند که برای ما دستاورد کمی نیست.

وی افزود: مردم ایران در روز قدس به آمریکا جنایتکار می گویند ما با تمام وجود از شما نفهم ها نفرت می جوئیم.

اکرمی با بیان اینکه بدترین دشمنان کسانی هستند که ناشناخته بمانند، افزود: اگر دشمن خود را نشان داد به شرطی که به وظایف خود عمل کنیم، ترسی ندارد.

وی گفت: در روز قدس مردم ایران افشا سازی کرده اگر چه آمریکا می تواند با فشار تبلیغاتی ما را مخدوش کند اما باید او را رسوای خاص و عام کند.

این مسئول بیان داشت: رژیم غاصب اسرائیل دارای 200 کلاهک اتمی است و هیچ پیمانی را قبول نداشته و 70 سال است ظلم های متعددی را بر علیه مردم فلسطین اعمال کرده است.

وی با بیان اینکه روز قدس را وظیفه خود می دانیم که از مظلومان در برابر ستمگران دفاع کنیم و فرقی نمی کند این فرد مظلوم سیاهپوست آمریکایی و یا آفریقایی باشد وظیفه ماست که در برابر ظالم بایستیم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: امام راحل از قدیم الایام به ما یاد داده است که ما به مامور تکلیف بوده و مامور به نتیجه نیستیم و ضروری است در رسانه ها به دنیا نشان دهیم که ایران اسلامی با همه مشکلاتی که دارد براساس وظیفه از ظالم تبری می جوید.

حجت الاسلام اکرم گفت: از راهپیمایی خیلی نتیجه گرفته و به تکلیف خود عمل کرده ایم.

وی افزود: باید مسائل سیاسی را با مسائل اقتصادی هماهنگ کرده و دو تشکیلات در خصوص سیاسیت خارجی و داخلی داشته باشیم.

این مسئول برضرورت توجه به اقتصاد و حمایت از کالای داخلی تاکید کرد و گفت: آثار فرهنگی و هنری باید مورد توجه قرار گرفته و گردشگری داخلی فعال شود.

حجت الاسلام اکرمی بیان داشت: نقدینگی ها باید در تولید به کار گرفته شود، در نوروز امسال 35 هزار نفر در ایام عید به ترکیه سفر کردند که 700 میلیون دلار هزینه شد که ضروری است این پول ها در داخل سرمایه گذاری شود.

وی گفت: اتاق فکر باید در همه سازمان ها راه اندازی شده و در این اتاق ها مشکلات جامعه حل شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر