logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶
[ شناسه خبر : ۷۲۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان:

نمایندگان در جریان انتصاب مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان نبودند/ تاکید ما استفاده از مدیران توانمند است/ محیط زیست استان زنجان عملکرد خوبی نداشته است

نمایندگان-در-جریان-انتصاب-مدیرکل-حفاظت-محیط-زیست-استان-زنجان-نبودند-تاکید-ما-استفاده-از-مدیران-توانمند-است-محیط-زیست-استان-زنجان-عملکرد-خوبی-نداشته-است

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: سازمان محیط زیست هیچ مشورتی با نمایندگان در خصوص انتصاب مدیرکل زنجان نداشت.

فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به انتصاب مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان اظهار کرد: نمایندگان استان در جریان این انتصاب نبودند یعنی سازمان حفاظت محیط زیست کشور هیچ مشورتی با نمایندگان استان در این خصوص نداشت.

وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان استان با انتصاب مدیر غیربومی مخالف هستند، ابراز کرد: برخی از نمایندگان استان نیز دنبال گزینه قوی هستند هرچند که بومی هم نباشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان با اشاره به اینکه نارضایتی‌ها از محیط زیست استان زنجان بیشتر است، خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است که محیط زیست استان زنجان عملکرد خوبی نداشته است.

وی با بیان اینکه قرار است بعد از تعطیلات با گزینه انتصابی دیداری داشته باشیم، گفت: انتصابات جزو اختیارات مدیران است، اگر نیروی بومی شایسته‌ای وجود داشت اولویت با نیروی بومی است اما ممکن است در برخی پستها وجود نیروی بومی به صلاح نباشد و یا نیروی در حد غیربومی نداشته باشیم.

احمدی تصریح کرد: اینکه ما اولویت را به نیروهای بومی بدهیم صحیح است اما در برخی پستها همچون معاون سیاسی استاندار زنجان به نظرم نیروی بومی صلاح نیست و تجربه نیز نشان داده که جواب خوبی نگرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه استفاده از نیروی بومی وحی منزل نیست اما در شرایط برابر اولویت با نیروی بومی است، افزود: در خصوص محیط زیست متاسفانه رئیس این سازمان هیچ مشورتی با نمایندگان استان نداشته و ما از طریق رسانه‌ها از این انتصاب باخبر شدیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان با اشاره به اینکه موضع‌گیری نمایندگان در خصوص این انتصاب بعد از تعطیلات مشخص خواهد شد، اظهار کرد: نظر نمایندگان بر روی گزینه توانمند است، ما همیشه همیشه طرفدار گزینه توانمند بودیم و در اینجا بحث بومی و غیربومی مطرح نیست.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر