logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰
[ شناسه خبر : ۷۲۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

استان زنجان تبدیل به مرکزی برای مدیریت نیروهای غیربومی شده است/ استاندار زنجان باید تاوان تصمیمات اشتباهش را بدهد

استان-زنجان-تبدیل-به-مرکزی-برای-مدیریت-نیروهای-غیربومی-شده-است-استاندار-زنجان-باید-تاوان-تصمیمات-اشتباهش-را-بدهد

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: استان زنجان تبدیل به مرکزی برای مدیریت نیروهای غیربومی شده است.

علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه استاندار زنجان از زمان حضورش در استان نیروهای غیربومی را روی کار آورده است، اظهار کرد: استاندار زنجان باید تاوان تصمیمات اشتباه خود را در انتخاب مدیران بپردازد.

وی با اشاره به اینکه استاندار زنجان نسبت به سرمایه نیروی انسانی استان بی توجه بوده است، ابراز کرد: این بی توجهی به حدی است که صدای نخبگان استان درآمده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه استان زنجان تبدیل به مرکز مدیریت نیروهای غیربومی غیرساکن شده است، خاطرنشان کرد: بیشتر مدیران استان از استاندار گرفته تا زیرمجموعه‌اش را مدیران غیربومی تشکیل داده‌اند.

وی تصریح کرد: این تذکر را به استاندار زنجان و زیرمجموعه‌اش می‌دهم که تاوان این تصمیمات و استفاده از مدیران غیربومی را شخص استاندار زنجان خواهد داد.

وقف‌چی با بیان اینکه تمام توانم را برای برکناری استاندار زنجان به کار خواهم گرفت، عنوان کرد: رایزنی با مسئولان کشوری در خصوص تصمیمات استاندار زنجان را آغاز خواهم کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ضعف‌های اساسی چه حقیقی و چه حقوقی در استاندار زنجان برای دفاع از حقوق مردم با تمام توان برکناری استاندار زنجان را پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نخبگان استان از تصمیمات و انتصابات استاندار زنجان نگران هستند، اظهار کرد: متاسفانه دور استاندار زنجان را مدیران غیربومی تشکیل داده‌اند، سوال اساسی این است که آیا استان زنجان در حد این آقایان مدیر ندارد؟

وی با بیان اینکه بزرگترین سرمایه هر استان نیروی انسانی آن استان است، تاکید کرد: متاسفانه استاندار زنجان هیچ توجهی به نیروهای بومی استان نداشته و برخلاف صحبت‌هایی که  در زمان ورودش به استان داشت به صورت اتوبوسی مدیران غیربومی را وارد استان کرده است که این حرکت بی‌توجهی و به نوعی توهین به ظرفیت‌های نیروی انسانی استان است.

وقف‌چی خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود تذکرات و نشست‌هایی که در این خصوص با استاندار زنجان داشتیم اما وی به این تذکرات توجهی نداشته است.

وی گفت: تعلل در اجرا و اتمام پروژه های نیمه تمام استان از دیگر دلایلی است که سبب شده از عملکرد استاندار رنجان ناراضی باشیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه حرکت موثری را در خصوص اشتغال استان شاهد نیستیم و پروژه های تولیدی نیمه تمام نیز بلاتکلیف مانده است.

وی با اشاره به بلاتکلیفی راه های نیمه تمام شهرستان طارم عنوان کرد: وضعیت اتوبان زنجان تهران نیز قابل قبول نیست، پروژه های شهری از جمله سبزه میدان نیز بلاتکلیف رها شده است.

وقف چی با بیان اینکه روند توسعه استان زنجان قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: بیکاری خانواده ها را رنج می دهد که ما به عنوان نماینده مردم از وضعیت موجود در استان رضایت نداریم. متاسفانه شهرک برق و آی تی و دیگر پروژه ها در بلاکلیفی محض هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت های موجود در استان زنجان مورد بی توجهی قرار گرفته است تصریح کرد: تبدیل استان زنجان به قطب برق و آی تی در حد شعار باقی مانده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر