logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۳
[ شناسه خبر : ۷۲۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبرداد

اجرای طرح بخشودگی جرايم معدن‌داران در استان زنجان

اجرای-طرح-بخشودگی-جرايم-معدن‌داران-در-استان-زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به پرداخت حقوق دولتی معادن در استان گفت: طرح بخشودگی جرايم معدن‌داران در استان زنجان اجرا میشود.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بخشنامه جدید مطابق مصوبه کمیته سه نفره در خصوص بخشودگی جرائم معدن داران اظهار کرد: در صورتی که 6 ماه از زمان پرداخت حقوق دولتی معادن بگذرد، معدن‌ داران مشمول بخشودگی 100 درصد می‌‌شوند.

وی بیان کرد: تلاش می شود این مصوبه و بخشنامه شامل تمامی معدن کاران مشمول قرار گیرد و با اجرای این بخشنامه، پیش بینی می شود که نزدیک به 2 میلیارد و 900 میلیون تومان بخشودگی جرائم محقق شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: در قبال این میزان بخشودگی، 12 میلیارد تومان حقوق دولتی در استان وصول گردد که این رقم، حاصل این میزان بخشودگی است.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان مرداد ماه سالجاری، اتفاق خوبی در این حوزه محقق شود، افزود: هر معدن‌ داری که شرایط لازم را داشته باشد، مشمول این طرح خواهد شد.

فغفوری بیان کرد: به گونه ای که در دو مرحله از اجرای طرح، 34 معدن استانی مشمول این طرح قرار گیرند که امیدواریم این شرایط، زمینه حمایتی مناسبی از این بخش باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص مسائل مطرح شده مربوط به یک درصد عوارض آلایندگی حوزه صنایع معدنی خاطر نشان کرد: مطابق با قانون، این میزان تا سقف یک درصد عنوان شده که رقم بالایی بوده و منتظر مصادیق این بخش هستیم.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر