logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۷۲۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
14 و 15 خرداد انجام می شود؛

تولید و پخش ویژه برنامه های "مقتدای عشق " و"قیام ماندگار" در زنجان

تولید-و-پخش-ویژه-برنامه-های-"مقتدای-عشق-"-و"قیام-ماندگار"-در-زنجان

ویژه برنامه های "مقتدای عشق " و"قیام ماندگار"به مناسبت 14 و 15 خرداد از سوی صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و پخش می شود.

به گزارش موج رسا; امسال نیز صدا و سیمای مرکز زنجان برای گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و قیام 15 خرداد برنامه‌های متعددی را تدارک دیده است.

در همین راستا معاونت صدای مرکز زنجان دو ویژه‌ برنامه با عناوین «مقتدای عشق » و «قیام ماندگار » در مجموع به مدت ۱۲۰ دقیقه تولید کرده است.

ویژه‌برنامه «مقتدای عشق » در روز ۱۴ خرداد از ساعت 10 صبح به مدت 60 دقیقه بر روی آنتن می‌رود، این برنامه به تشریح زندگی حضرت امام خمینی (ره) و ابعاد شخصیتی ایشان با حضور کارشناسان ذیربط پرداخته و شامل آیتم‌هایی چون گزارش، سرود، تلفن‌های مردمی و پیامک است.

همچنین ویژه ‌برنامه « قیام ماندگار » نیز در روز 15 خرداد از ساعت 10 صبح به مدت 60 دقیقه با موضوع قیام خونین پانزدهم خرداد پخش خواهد شد، که این ویژه برنامه با حضور کارشناسان مطلع به بررسی روند تاریخی این قیام تاریخ ساز می‌پردازد و تهیه‌کننده این ویژه برنامه‌ها میثم نبی، نویسنده رباب فتحی و گوینده فیاض حاجیلو هستند.
علاوه بر این سایر برنامه‌های روتین رادیو از جمله آخشاملار، جوانه‌ها، گلبرگ، شریعت یولی، نماز جمعه زنجان و سلام زنجان، سلام کوچولو، اوباشدانلار و جوان زنجانی سلام نیز به فراخور موضوع به این مناسبت‌ها پرداخت خواهد کرد. 
معاونت سیما هم برنامه‌های مختلفی را برای این ایام تدارک دیده است که در این راستا می‌توان به پرداخت به این مناسبت‌ها در برنامه‌های نسیم سحر، بیزیم ائللر، عطر آدینه، نگاه هفته و برنامه‌های تامینی اشاره کرد که با موضوع رحلت حضرت امام (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد خواهد بود. 
همچنین پوشش دسته عزاداری حسینه اعظم زنجان در روز 14 خرداد، مراسم بزرگداشت 14 خرداد در امامزاده سید ابراهیم با سخنرانی آیت‌الله علی خاتمی امام جمعه زنجان و همچنین مراسم بزرگداشت سالروز قیام باشکوه 15 خرداد با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در حسینه ثارالله از برنامه‌های مهم سیما در این ایام خواهد بود.
معاونت خبر هم همگام با دیگر معاونت‌های تولیدی مرکز، بیش از 130 دقیقه تفسیر، گزارش‌های متعدد خبری و گفت‌وگوی زنده تهیه کرده که به فراخور این روزها پخش خواهد کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر