logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۸
[ شناسه خبر : ۷۲۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان:

افزایش 15 درصدی نرخ کرایه‌ها در زنجان/ اعلام نهایی تا پایان هفته

افزایش-15-درصدی-نرخ-کرایه‌ها-در-زنجان-اعلام-نهایی-تا-پایان-هفته

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به افزایش 15 درصدی نرخ کرایه‌ها در زنجان گفت: افزایش کرایه‌ها شامل مسیرهای اول و دوم و سوم را شامل می‌شود.

سید اسماعیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل در زنجان اظهار کرد: افزایش کرایه‌ها در شورای شهر زنجان به تصویب رسیده و در کمسیون تصویب فرمانداری در حال بررسی است.

وی با اشاره به افزایش میانگین حدود 15 درصدی کرایه‌ها در استان زنجان تصریح کرد: این افزایش شامل مسیرهای اول و دوم و سوم شامل می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه این افزایش شامل اتوبوس‌های شهری نیز می‌شود بیان کرد: آژانس نیز برای نخستین بار نرخ گذاری شده و از این به بعد هر کسی اعم از افراد حقیقی و حقوقی در حوزه بار با مسافر می‌‌خواهد فعالیت داشته باشد باید پروانه فعالیت داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: تاکسی تلفنی‌ها نیز برای باید پروانه فعالیت از سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری دریافت کنند و اگر این پروانه را نداشته باشند فعالیت‌شان غیرقانونی خواهد بود.

موسوی بیان کرد: کسی هم در این زمینه فعالیت دارند باید برای اخذ پروانه اشتغال باید اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اعلام نهایی افزایش نرخ کرایه‌ها تا آخر این هفته انجام می‌شود ابراز کرد: در این مدت اگر گزارش مردمی از افزایش خود سرانه اعلام شود برخورد خواهد شد.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر