logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸
[ شناسه خبر : ۷۱۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان خبرداد

بدهی 800 میلیارد تومانی دستگاه‌های اجرایی به پیمانکاران در استان زنجان

بدهی-800-میلیارد-تومانی-دستگاه‌های-اجرایی-به-پیمانکاران-در-استان-زنجان

استاندار زنجان با اشاره به بدهی 800 میلیارد تومانی دستگاه‌های اجرایی به پیمانکاران در استان زنجان گفت: با تهاتر زمین‌های بلااستفاده واگذار شده به دستگاه‌های اجرایی بدهی پیمانکاران پرداخت شود.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش‌امیری امروز در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به تخصیص بودجه شهرستانها اظهار کرد: شورای برنامه‌ریزی استان برای رعایت تعادل توزیع بودجه مجبور است برخی پروژه‌ها را در شهرستان‌ها اجرا کنند.

وی با اشاره به بحث پلاک‌کوبی منازل مسکونی در زنجان تصریح کرد: شهر زنجان به عنوان تنها شهر مرکز استان کشور است که پلاک‌کوبی در انجام نشده و به این مهم باید به عنوان یک امر ضروری توجه کرد.

استاندار زنجان ابراز کرد: بسیاری از فرم‌های ادارای برای تکمیل شدن نیاز به کدپستی دارند و این اشکال و ضعفی اساسی برای استان است و ۳۲۰ میلیون تومانی که توسط پست درخواست شده بود، مصوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با همکاری دستگاه‌های نظارتی بتوان زمین‌هایی که با عنوان مختلف توسط دستگاه‌ها دریافت شده و هنوز هیچ اقدامی انجام نداده، زمین‌ها پس‌گرفته شوند.

درویش امیری عنوان کرد: تهاتر فرصتی برای پرداخت مطالبات به پیمانکاران است و در حال حاضر حدود ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران وجود دارد و بتوان از طریق بانکی، اداره‌کل امور مالیاتی و اداره‌کل تامین اجتماعی استان تسویه شود.

وی بیان کرد: مدیران فضای مازاد ادارای دستگاه‌های خود را به راحتی واگذار نمی‌کنند و این فضاها ثروت عظیمی است و با وجود این نوع رویکرد در کشور معطل مانده و در انحصار دستگاه‌ها قرار گرفته است.

استاندار زنجان با بیان اینکه وجود فضاهای مازاد ادارای به اقتصاد کشور آسیب زده هزینه‌ها را نیز افزایش می‌دهد، ادامه داد: منحصر شدن فضاهای مازاد در دستگاه های اجرایی موجب معطل ماندن ثروت عظیمی در کشور شده است.

وی گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لیستی از فضاهای مازاد ادارات را به دیوان محاسبات ارائه کند و بودجه‌ جاری این فضاها نیز کاهش یابد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر