logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۱
[ شناسه خبر : ۷۱۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

نیاز جامعه امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است/ دشمنان تلاش می‌‏کنند تا فرهنگ جهاد و شهادت را از ما بگیرند

نیاز-جامعه-امروز-ترویج-فرهنگ-ایثار-و-شهادت-است-دشمنان-تلاش-می‌‏کنند-تا-فرهنگ-جهاد-و-شهادت-را-از-ما-بگیرند

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز جامعه امروز است.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در آئین رونمایی از کتاب خاطرات شهیدان جعفری شهدای شاخص کارگری استان زنجان اظهار کرد: دشمنان قسم‌خورده تلاش می‏کنند تا فرهنگ جهاد و شهادت را از ما بگیرند؛ چرا که می‏دانند اگر این فرهنگ در جامعه ایرانی باشد، نمی‏توانند بر آن تسلط پیدا کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان افزود: انقلاب اسلامی بعد از بعثت ،غدیر، و واقعه عاشورا از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه شهدا قبل از عملیات از روحیه ایثارگری و معنوی بالایی برخوردار بودند ابراز کرد: شهیدان با علم، بصیرت، شجاعت و انگیزه در برابر دشمنان مقاومت کرده و باعث پیروزی ملت ایران شدند.

سردار کرمی، رمز پیروزی ملت ایران و رزمندگان در مقابل دنیا را عنایت خداوند متعال، رهبری امام خمینی(ره)، مجاهدت ملت ایران و خون پاک شهدایی دانست که حسینی جنگیدند و عاشورایی شدند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: اگر امروز در عراق، سوریه، یمن، لبنان، بسیج مردمی تشکیل می شود، نشاَت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

سردار کرمی بیان کرد: دشمنان در طول این 35 سال از این فرهنگ متعالی بارها و بارها ضربه خوردند و اوج این ضربه خوردن دوران هشت ساله دفاع مقدس بود که نتوانستند راه به جایی ببرند.

وی با بیان اینکه امروز ما بیش از گذشته به این فرهنگ نیاز داریم، اظهار کرد: دشمنان با جنگ نرم خود تلاش می‏کنند، فرهنگ ایثار و شهادت را از ما بگیرند و جوانان ما را نسبت به آن بی‏تفاوت کنند

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر