logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۷۱۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

حضور 16 ورزشکار زنجانی در بازیهای آسیایی جاکارتا قطعی شده است/ مسابقات جهانی کیک بوکسینگ در زنجان برگزار می‌شود

حضور-16-ورزشکار-زنجانی-در-بازیهای-آسیایی-جاکارتا-قطعی-شده-است-مسابقات-جهانی-کیک-بوکسینگ-در-زنجان-برگزار-می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: حضور 16 ورزشکار زنجانی در بازیهای آسیایی جاکارتا قطعی شده است.

به گزارش موج رسا; علی خلیلی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به در پیش بودن بازیهای آسیایی جاکارتا اظهار کرد: این بازیها از 27 مرداد تا 11 شهریور ماه در جاکارتای اندونزی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور 10 هزار ورزکشار از 45 کشور در این بازیها خاطرنشان کرد: تعداد نفرات اعزامی جمهوری اسلامی ایران به این بازیها 369 نفر برنامه ریزی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه بازیهای پاراآسیایی نیز بعد از بازیهای آسیایی آغاز خواهد شد، ابراز کرد: در دوره قبل بازیهای آسیایی 7 ورزشکار و دو مربی از استان زنجان حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در بازیهای آسیایی دور قبل یک طلا و دو برنز توسط ورزشکاران استان زنجان کسب شد، افزود: در بازیهای پاراآسیایی دوره قبل نیز 20 ورزشکار و 4 مربی از استان زنجان حضور داشتند که موفق به کسب دو طلا، 6 نقره و 11 برنز شدند.

خلیلی با بیان اینکه تا به امروز حضور 16 ورزشکار استان زنجان در بازیهای آسیایی جاکارتا قطعی شده است، ادامه داد: تیم های ملی هنوز برای این مسابقات بسته نشدند و احتمال افزایش تعداد ورزشکاران اعزامی استان زنجان وجود دارد.

وی با اشاره به حضور دو مربی زنجانی در بازیهای آسیایی و یک مربی در بازیهای پاراآسیایی گفت: حضور 15 ورزشکار زنجانی نیز در بازیهای پاراآسیایی نیز قطعی شده که امکان افزایش این تعداد نیز وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به میزبانی استان زنجان در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ اظهار کرد: این مسابقات با حضور هشت کشور به میزبانی شهرستان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 84 الی 112 ورزشکار در این مسابقات حضور خواهند داشت، ابراز کرد: در صرت قطعی شدن این مسابقات در 16 شهریور ماه برگزار می‌شود.

خلیلی با اشاره به احتمال میزبانی زنجان در مسابقات جهانی کنگ فو خاطرنشان کرد: این مسابقات در صورت قطعی شدن با حضور 35 کشور و 350 ورزشکار برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینمه برای آماده سازی هر یک از ورزشکاران بازیهای آسیایی مبلغ 4 میلیون تومان اختصاص دادیم، عنوان کرد: پیش بینی اول ما این بود که 50 ورزشکار از استان زنجان در این مسابقات حضور داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اعلام آمادگی گروه صنعتی پاسارگاد برای حمایت از قهرمان بازیهای آسیایی جاکارتا خاطرنشان کرد: این گروه صنعتی برای چهار قهرمان طلایی این مسابقات خودرو پراید اهدا خواهد کرد.

وی به تشکیل انجمن ورزش و سلامتی در استان اشاره کرد و گفت: تشکیل این انجمن نیاز جامعه ورزشی استان است، قصد داریم با تشکیل این انجمن و استعدادیابی و جذب اسپانسر و همچنین توجه به ورزش همگانی استان زنجان را به عنوان قطب ورزش کشور معرفی کنیم.

گفتنی است که در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و گروه صنعتی پاسارگاد امضا شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر