logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵
[ شناسه خبر : ۷۱۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید زنجان مطرح کرد؛

پیشرو بودن ایثارگران زنجانی در فعالیت های قرآنی

پیشرو-بودن-ایثارگران-زنجانی-در-فعالیت-های-قرآنی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پیشرو بودن ایثارگران در مسابقات و فعالیت های قرآنی افتخاری برای استان محسوب می‌شود.

به گزارش موج رسا;مراسم گلشن وحی و تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن کریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان زنجان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، خدایی مشاور استاندار و امور هماهنگی ایثارگران، ولی الله رحیمی مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان و معاونان و کارشناسان بنیاد و خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد.
در این مراسم مدیرکل بنیاد استان زنجان با بیان اینکه پیشرو بودن ایثارگران در مسابقات و فعالیت های قرآنی افتخاری برای استان محسوب می‌شود، گفت: این جامعه ارزشمند ایثارگر با عملکرد عالی خود در حوزه‌های فرهنگی و هنری موجبات سربلندی استان و کشور را فراهم می‌کنند.
علی کاظمی با اشاره به اینکه بهترین راه فائق آمدن بر مشکلات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: اگر فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه جاری و ساری شود همه مشکلات حل می‌شوند و جامعه به سمت تعالی پیش می‌رود.
گفتنی است،در این مراسم به 55 تن از برگزیدگان سی‌امین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، تفسیر و مفاهیم لوح و هدایا اهداء شد.
برندگان در سه گروه سنی زیر 16 سال، 16 تا 23 سال و بالای 23 سال بودند.
لازم به ذکر است سی‌امین دوره مسابقات قرآنی در مرحله استانی تابستان و  مرحله کشوری نیز شش ماهه دوم امسال برگزار می‌شود. زمان دقیق این مسابقات به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر