logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۷
[ شناسه خبر : ۷۱۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

امروز زمان گله‌گذاری نیست/امام امید را در دل ملت‌های ستمدیده زنده کرد

امروز-زمان-گله‌گذاری-نیست-امام-امید-را-در-دل-ملت‌های-ستمدیده-زنده-کرد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: به این دلیل که آمریکا به هیچ قرارداد و تعهدی پایبند نبوده و نیست،امروز زمان گله‌گذاری نیست.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین ماه برای قرب به درگاه خداوند متعال محسوب می شود.

وی دعا به درگاه الهی را از عباداتی عنوان کرد که ائمه اطهار (ع) به آن تاکید داشته اند، افزود: باید از دعا در ایام ماه مبارک رمضان بیشتر استفاده کرد.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به فرا رسیدن شب‌های احیا، بیان داشت: باید از فیوضات این شب‌ها به خوبی بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به فرا رسیدن چهاردهم خرداد سالگرد رحلت ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، برضرورت معرفی و تبیین شخصیت امام راحل از سوی علما در مساجد تاکید کرد.

امام جمعه زنجان با بیانات مقام معظم رهبری در خصوص امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری "امام بزرگمردی بودند که امید را در دل ملت‌های ستمدیده زنده کرد".

آیت‌الله خاتمی با اشاره به دشمن شناسی امام خمینی (ره)،بیان داشت: خداوند تبارک و تعالی همه خوبی‌ها را به ایشان اعطا کرده بود و بعد از ائمه و پیامبران وی شخصیتی بزرگ  داشت.

وی به سالروز قیام ۱۵ خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اشاره کرد و گفت: قیام ۱۵ خرداد حرکت بزرگی توسط ملت ایران بود که زمینه ساز نابودی و سقوط رژیم شاهنشاهی شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دست اندرکاران نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: در این بیانات خط مشی کارگزاران و نظام و انقلاب از سوی مقام معظم رهبری به خوبی تبیین شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند که مشکل و اختلاف ما با آمریکا اختلاف بین حق و باطل است و این اختلاف زمانی از بین می‌رود که یکی از دو طرف نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان یادآور شد: انقلاب اسلامی طی 40 سال گذشته هیبت آمریکا را شکسته است.

آیت الله خاتمی افزود:آنها وقتی صدام را علیه ما تحریک کردند و با حمایت از آن رژیم، علیه کشور ما جنگی را آغاز کرد در حالی که حتی پوکه فشنگ را برای ما تحریم کرده بودند.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد برجام اشاره  کرد و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این گفت‌و‌گوها باعث شد تا چهره آمریکا در جهان مشخص شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: آمریکا به هیچ قرارداد و تعهدی پایبند نبوده و نیست.

وی با بیان اینکه امروز زمان گله‌گذاری نیست، بلکه زمان وحدت و همدلی است و فقط باید یک صدا از داخل کشور شنیده شود و آن شعار مرگ بر آمریکا است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به تلاش دشمنان برای از بین بردن اتحاد ملت ایران،گفت: برای مقابله با توطئه‌های دشمنان باید وحدت ملت ایران حفظ شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر