logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶
[ شناسه خبر : ۷۱۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف دارو‌های غیرمجاز در استان زنجان/ کامیون حامل قاچاق کالا در زنجان توقیف شد

کشف-دارو‌های-غیرمجاز-در-استان-زنجان-کامیون-حامل-قاچاق-کالا-در-زنجان-توقیف-شد

فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف انواع كالاي قاچاق به ارزش تقريبي بيش از يك ميليارد و 300 ميليون ريال توسط ماموران پليس آگاهي خبر‌داد.

سردار علي آزادي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و حمايت از توليدات داخلي ماموران پليس آگاهي استان زنجان موفق شدند يك دستگاه كاميون بنز را در اتوبان زنجان- قزوين شناسايي كنند.

وي خاطر نشان کرد: ماموران با ايجاد ايست و بازرسي در اين محورها يك دستگاه كاميون را متوقف و مورد بازرسي قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان كرد: ماموران پس از توقيف اين خودرو در بازرسي از آن 119 هزارو 900 عدد انواع دارو غير مجاز و قاچاق تعداد 538 لوازم بهداشتي و 16 هزارو 858 بسته شكلات خارجي قاچاق ، را كشف كردند.

وی با اشاره به اينكه ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده بيش از يك ميليارد و 300 ميليون ريال است، گفت :متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

سردار آزادي با اشاره به تشدید مبارزه با قاچاق کالا گفت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار دارد واين فرماندهي با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچيان كالا و ارز برخورد خواهد كرد.

کشف بيش از 159 هزار نخ سيگار قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از كشف بيش از 159 هزارو نخ سيگار قاچاق از يك دستگاه پژو پارس توسط ماموران پليس آگاهي شهرستان ماهنشان خبر داد.

وی افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران پليس آگاهي شهرستان ماهنشان موفق به توقيف محموله اي از سيگارتهاي خارجي قاچاق شدند.

سردار آزادی افزود: ماموران حين كنترل خودرو هاي عبوري در محور دندي به يك دستگاه پژو پارس حامل كالاي قاچاق مشكوك و در بازرسي از آن تعداد 159 هزارو 500 نخ سيگار قاچاق را كشف كردند.

وي تصريح کرد: سودجويان قصد داشتند اين تعداد سيگار قاچاق را که از طريق مبادي غيرقانوني وارد استان کرده بودند، به طور غيرمجاز در بازار داخلي به فروش برسانند،که ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگيري دو متهم در اين خصوص خاطرنشان کرد: متهمان دستگيرشده با تشکيل پرونده مقدماتي برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر