logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۵
[ شناسه خبر : ۷۱۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

قبول ندارم اعتبارات فرهنگی کم و محدود است

قبول-ندارم-اعتبارات-فرهنگی-کم-و-محدود-است

استاندار زنجان گفت: قبول ندارم اعتبارات فرهنگی کم و محدود است، مشکل ما اینجاست که کشور را پرهزینه اداره می کنیم.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری در جلسه هم اندیشی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با استاندار زنجان، با تبریک میلاد امام حسن (ع)،اظهار داشت: این امام همام اهل بخشش بود که اگر در جامعه این صفات ترویج یابد، جامعه توحیدی به درجات بهتری می رسد.

وی برضرورت رفتار مهربانانه با یکدیگر و اجازه فرصت و نفس کشیدن و صحبت کردن به همدیگرتاکید کرد و افزود: امام حسن مجتبی (ع) هم مهربان و هم اهل بخشش بود.

استاندار زنجان گفت:در ماه مبارک رمضان در رحمت خداوند متعال باز است و این ماه،ماه سیر شدن معرفت و معنویت، محکم کردن ایمان و اخلاق است.

درویش امیری ادامه داد: پیام رمضان پیام گرسنگی و تشنگی نیست بلکه پیام این ماه دوری از هوا و هوس و بندگی خداوند متعال است.

وی افزود: امیدواریم در دوره مسئولیت جدید ارشاد اسلامی زنجان بیش از گذشته شاهد تحولات باشیم.

استاندار زنجان برضرورت بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی و استان زنجان تاکید کرد و بیان داشت: انتظار دارم همه گروه های فرهنگی به مدیریت جدید کمک کنند.

درویش امیری با بیان اینکه عادت بدی است که همه چیز را از حکومت و دولت می خواهیم، افزود: برای توسعه یافتگی باید رویکردها تغییر کند.

وی تصریح کرد: 25 دستگاه فرهنگی در کشور فعالیت می کند که تنها یک دستگاه زیر نظر قوه مجریه است.

استاندار زنجان گفت: آیا وجود ده ها آسیب اجتماعی که مثل خوره برجان جوانان افتاده است، مسئول کارکرد و رویکرد و مسئول فرهنگی کشور نبوده است؟.

وی گفت: قبول ندارم اعتبارات فرهنگی کم و محدود است منابع مشخص است اما هزینه ها در کشور بالاست.

درویش امیری با اشاره به اینکه کشور با هزینه سنگین اداره می شود و همه هم متوقع هستند،افزود: اگر چه برخی توقعات درست و برخی از آنها نادرست است.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از بازوان فرهنگی کشور، باید نوع کمک های خود را به فرهنگ افزایش دهد.

این مقام مسئول ادامه داد: هنر در گرافیک، خط، نقاشی یا شعر و نویسندگی خلاصه نمی شود امروز بیش از 20 رشته در دانشگاه های کشور تدریس می شود.//ن

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ ]
ضعف ها وچالش های فرهنگ وهنر در استان زنجان به مدیریت دولتی باز می گردد مهترین کار استانداری واصحاب سیاست در فرهنگ وهنرفقط وفقط انتخاب مدیر وبرگزاری جلسات معدد است ودیگر.... شما چیزی می بینید
فرم ارسال نظر