logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۲
[ شناسه خبر : ۷۱۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان:

مدیریت درست افکار عمومی تأثیر بسزایی در مدیریت شهری دارد

مدیریت-درست-افکار-عمومی-تأثیر-بسزایی-در-مدیریت-شهری-دارد

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: مدیریت درست افکار عمومی می تواند تأثیر بسزایی در مدیریت صحیح شهری و در نتیجه توسعه و آبادنی شهرها داشته باشد.

به گزارش موج رسا; مرتضی صفری در نشستی صمیمی با شهردار و برخی مدیران شهرداری زنجان با بیان اینکه برگزاری جلسات و نشست های مشترک به صورت مستمر میان این دو دستگاه می تواند نقش بسزایی در توسعه و مدیریت شایسته شهری داشته باشد،اظهار داشت: رسانه استانی در این راستا تلاش می کند هم افزایی و ارتباط خوب و موثری با شهرداری داشته باشد.

صفری به مشکلات موجود در جامعه اشاره کرده و گفت: امروز باید مهمترین دغدغه و برنامه مسئولین، حل معضلات و مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی مردم از نظام باشد.

وی به دشواری های کار رسانه ای به خصوص در رسانه ملی و استانی اشاره کرده و افزود: مواجهه و مقابله با رسانه های بیگانه و رفع تهدیدات آنها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از یک سو و قرار داشتن مستقیم و مستمر در معرض قضاوت عمومی و تأمین سلایق و دیدگاه های مختلف در جامعه و ایجاد تعادل فکری بین افکار عمومی از سویی دیگر کار در رسانه ملی و استانی را دشوار می سازد.

مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره به سختی ها و تنگناهای موجود در حوزه مدیریت شهری، گفت: حوزه کاری رسانه ها بالاخص صدا و سیما و مجموعه شهرداری ارتباط تنگاتنگی با هم داشته و دارد چرا که مدیریت درست افکار عمومی می تواند تأثیر بسزایی در مدیریت صحیح شهری و در نتیجه توسعه و آبادنی شهرها داشته باشد.

صفری در ادامه بر آمادگی کامل صدا و سیما برای گسترش همکاری های فیمابین و ادامه تولید برنامه های مشارکتی با ساختاری نو، برای معرفی خدمات شهرداری زنجان تأکید کرد.

شهردار زنجان هم در این نشست با قدردانی از حمایت ها و تعاملات مثبت رسانه استانی با مجموعه شهرداری، گفت: تعامل خوب و سازنده صدا و سیما و شهرداری می تواند نقش بسزایی در توسعه فرهنگی، عمران و آبادانی شهری داشته باشد.

معصومی افزود: برای افزایش رضایت مردم از مجموعه شهرداری باید تلاش بیشتری انجام گرفته و خدمات و تلاش های صورت گرفته در مدیریت شهری در سطح مطلوب به اطلاع مردم رسانده شود و در این راستا استفاده بیش از پیش از ظرفیت صدا و سیما نقش مهم و تأثیرگذاری داشته و دارد.

وی در ادامه به پروژه های مهم انجام شده در سال گذشته اشاره کرده و گفت: اتمام و بهره برداری از پل روگذر و زیرگذر سیدالشهداء، افتتاح و بهره داری از بخشی از خیابان زینبیه غربی از مهمترین این اقدامات بود که در سال گذشته با همت و تلاش شبانه روزی مجموعه شهداری زنجان صورت گرفت.

شهردار زنجان همچنین به بیان و تشریح پروژه های مهم در دست اقدام در سال جاری پرداخته و افزود: آغاز عملیات اجرایی طرح بزرگ سبزه میدان، کلنگ زنی طرح پل روگذر شهرک گلشهر کاظمیه، تبدیل خیابان حدفاصل سبزه میدان تا چهارراه انقلاب به پیاده رو  از جمله طرح های مهمی است که در سال جاری در دستور کار مدیریت شهری زنجان قرار داشته و نیازمند همکاری و همیاری رسانه استانی برای تحقق از پروژه ها است.

در ادامه این جلسه مقرر شد برنامه مشارکتی سال گذشته، امسال نیز با مشارکت شهرداری و صدا سیما ادامه یابد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر