logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۵
[ شناسه خبر : ۷۱۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

مطالبات منطقی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای پیگیری می‌شود/افزایش 20 درصدی کرایه حمل و نقل

مطالبات-منطقی-رانندگان-حمل-و-نقل-جاده‌ای-پیگیری-می‌شود-افزایش-20-درصدی-کرایه-حمل-و-نقل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مطالبات منطقی رانندگان حمل و نقل جاده‌ای پیگیری و مشکلات این قشر حل می شود.

به گزارش موج رسا; ایرج دست‌نشان در جمع خبرنگاران،با تاکید بر نقش بی‌بدیل تلاشگران و فعالان حمل و نقل جاده‌ای در توسعه اقتصادی، اظهار کرد: فعالان عرصه حمل و نقل، بازوان قدرتمند توسعه اقتصادی استان هستند و همه تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ارتقای جایگاه و اجرای حقوق تلاشگران این بخش به ویژه رانندگان است . 

 این مسئول ادامه داد: تغییر و افزایش نرخ کرایه حمل جاده‌ای کالا از ابتدای امسال در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بود و در استان زنجان نیز قیمت کرایه حمل تا 20 درصد افزایش یافته است .

  وی در ادامه افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده در خصوص موضوع سهم بیمه تامین اجتماعی رانندگان، مقرر شد که پرداخت بخشی از سهم رانندگان کماکان به روال سابق ادامه یابد و مشکلات احتمالی بیمه تامین اجتماعی این عزیزان سریعا موردبررسی قرار گیرد . 

 دست‌نشان با اشاره به اینکه کار گروهی برای بررسی نهایی و طرح وضعیت حقوق بازنشستگی رانندگان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: از دیگر مطالبات قشر زحمتکش رانندگان بین‌ شهری، تامین لاستیک، قطعات یدکی و روغن است. در این راستا نیز پیگیری‌های جدی و لازم از طریق مبادی ذی‌ربط در حال انجام است و در استان زنجان نیز رایزنی‌هایی در این خصوص با سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است . 

 وی تصریح کرد: با توجه به سهم بالای حمل ‌و نقل جاده‌ای در اقتصاد کشور که گردش اصلی آن بر عهده فعالان بخش حمل ‌و نقل جاده‌ای و به طور خاص رانندگان تلاشگر است، سیاست و رویکرد اصلی سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای جهت پیشبرد برنامه‌ها، تعامل، هم‌اندیشی و همکاری با نمایندگان این گروه از زحمتکشان جامعه در قالب تشکل‌های صنفی و کانون‌های سراسری است .  

دست‌نشان افزود: این اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان زنجان خود را موظف میداند که موضوعات مربوط به ادامه منطقی و صحیح گردش چرخه حمل و نقل جاده‌ای و منافع دست‌اندرکاران این بخش و به طور ویژه معیشت آنان که منجر به ارتقای آرامش و آسایش خاطر این افراد و خانواده‌هایشان می‌شود را پیگیری کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر