logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۷۱۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرروابط عمومی سینما بهمن زنجان خبرداد

اکران فیلم تگزاس در سینما بهمن زنجان/ فیلشاه روز جمعه ویژه اکران می شود

اکران-فیلم-تگزاس-در-سینما-بهمن-زنجان-فیلشاه-روز-جمعه-ویژه-اکران-می-شود

مدیرروابط عمومی سینما بهمن زنجان گفت: تگزاس فیلمی به کارگردانی مسعود اطیابی در سه سانس در سینما بهمن زنجان در حال اکران است.

زنجانی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; با اشاره به جدول اکران فیلم های سینمایی در سینما بهمن زنجان، اظهار داشت: تگزاس فیلمی به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان در حال حاضر در زنجان در حال اکران است.

وی گفت: این فیلم در سانس های 13 و 16:30  و 22:40
در حال اکران است.

این مسئول بیان داشت: داستان این فیلم دربارهٔ دو دوست به نام بهرام (پژمان جمشیدی) و ساسان (سام درخشانی) است. ساسان در برزیل زندگی کرده و بهرام نیز می‌خواهد مقیم برزیل شود. اما در این مسیر ماجراهای هیجان انگیزی برای آن‌ها رخ می‌دهد …

وی افزود: حمید فرخ‌نژاد در نقش دایی هوشنگ،سام درخشانی در نقش ساسان،پژمان جمشیدی در نقش بهرام،گابریلا پتری در نقش آلیس بازیگران اصلی این فیلم هستند.

مدیرروابط عمومی سینما بهمن زنجان با اشاره به اکران ویژه انیمیشن سینمایی «فیلشاه» در سینما بهمن زنجان، خاطرنشان کرد: این فیلم به عنوان تنها نماینده سینمای انیمیشن و کودک  روی پرده سینما های کشور در حال اکران است.

زنجانی افزود: "فیلشاه" به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری، انیمیشنی ۸۰ دقیقه ای است که با مشارکت ۲۲۰ نفر طی حدود ۲ سال در گروه «هنر پویا» و با مشارکت این گروه به عنوان یک کمپانی خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویر شهر به تولید رسیده است.

وی گفت: داستان این فیلم اینگونه است که در جنگلی در آفریقا رییس گله فیل ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رییس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود.

مدیرروابط عمومی سینما بهمن زنجان با اشاره به اکران فیلم لونه زنبور فیلمی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، نویسندگی محسن کیایی و تهیه‌کنندگی سعید خانی در زنجان، گفت:در این فیلم صابر -پژمان جمشیدی-  و مرتضی -محسن کیایی- دو پسرخاله هستند که در عرصه ی دزدی فعالیت دارند و با تحویل گرفتن یک جعبه وارد یک جریان بزرگ می شوند.

زنجانی افزود: بهاره کیان‌افشار ،رعنا آزادی‌ور ،پیام احمدی نیا از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

وی گفت: این فیلم در ساعت های 14:45،18:15 در حال اکران است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر