logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۷۱۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور مسئولان و کمک خیرین انجام شد

جمع‌آوری 500 میلیون ریال برای حمایت از خانواده زندانیان در جشن نسیم مهر

جمع‌آوری-500-میلیون-ریال-برای-حمایت-از-خانواده-زندانیان-در-جشن-نسیم-مهر-

در جشن نسیم مهر 500 میلیون ریال برای حمایت از خانواده زندانیان استان زنجان جمع آوری شد.

به گزارش موج رسا; گل محمدی در جلسه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان استان ضمن گرامی داشت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: در کنار دادگستری دو نهاد مردمی یعنی انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه فعالیت می کنند  که این دو نهاد اقدامات چشمگیر و بسیار خوبی در راستای حمایت از خود زندانیان وخانواده های زندانیان انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: با زندانی شدن سرپرستهای خانواده ها به هر عنوان و جرمی خانواده زندانیان در معرض بسیاری از  آسیب ها در جامعه هستند که انجمن حمایت از زندانیان با حمایت ازخانواده های  زندانیان گامی مهم و موثری در کاهش آسیبها برای این قشر ضعیف انجام می دهد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ضمن  تقدیر از خدمات و تلاشهای  پیشکسوتان و افرادی که سالیان سال در انجمن حمایت از زندانیان استان زحمت کشید اند، از اقدامات و پیگیریهای ارزشمند مدیر عامل و اعضای انجمن فعلی تشکر کرد.

گل  محمدی بیان کرد: چند سالی است در استان زنجان با حمایت های انجمن حمایت از زندانیان استان تعدادی از زندانیان که امکان استفاده از مرخصی را ندارند به همراه 5 نفر از اعضای خانواده هایشان در محوطه اردوگاه زنجان در یک محیط بسیار صمیمی ضمن ضیافت افطاری چند ساعتی با خانواده خود هم صحبت می شوند که این امر آثار و نتایج بسیار خوبی داشته است

وی در ادامه این جلسه جشن نسیم مهر را در راستای حمایت از خانواده زندانیان  اقدامی ارزشمند برشمرد و افزود: خیرین و معتمدین شهر در کنار کمک به خود زندانیان از طریق جشن نسیم مهر کمک هایی را به خانواده زندانیان  انجام میدهند.

در این جلسه همچنین ظهیریان بازرس انجمن با ارائه گزارشی از عملکرد مالی و هزینه های  انجمن در سال 96 از افزایش 50 درصدی خدمات انجمن  به خانواده های زندانیان  خبر داد.

در این جلسه همچنین مراسم  انتخاب دو نفر به عنوان بازرس انجمن حمایت از زندانیان استان برگزار و به ترتیب علی محمد ظهیریان و عبداله مرادی با اخذ بیشترین آراء حاظرین به عنوان بازرس در سال 97 انتخاب شدند.

در پایان مراسم نسیم مهر مبلغ 500 میلیون ریال توسط خیّرین حاظر در جلسه جهت حمایت از خانواده زندانیان جمع آوری شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر