logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۹
[ شناسه خبر : ۷۱۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد

افزایش کانالهای نوبت دهی مراکز درمانی تامین اجتماعی زنجان

افزایش-کانالهای-نوبت-دهی-مراکز-درمانی-تامین-اجتماعی-زنجان-

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با افزایش روشهای اخذ نوبت بصورت الکترونیکی، سرعت و دقت در فعالیتها افزایش چشمگیری داشته است.

علی محمدی مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در گفت‌وگو با خبر نگار موج رسا; اظهار داشت: کانالهای نوبت دهی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را از دو به 4 کانال افزایش داده‌ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به آمار نوبت دهی های الکترونیکی از ابتدای سالجاری تا کنون تصریح کرد: در حالیکه اخذ نوبت از طریق سامانه USSD تلفن همراه کاملاٌ رایگان است لاکن پذیرشهای تلفنی گویا در دو ماه گذشته همچنان 66 % را به خود اختصاص داده است.

محمدی کاهش مراجعات شهروندان و بیمه شدگان، کاهش هزینه های زائد، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات، دقت و سرعت ارائه خدمات، کاهش خطاهای عمد و غیر عمد و رضایتمندی بالای مراجعین را از مزایای استفاده از سیستمهای الکترونیکی برشمرد و به بیمه شدگان عزیز و شهروندان گرامی توصیه کرد  از طریق سامانه USSD و با کد دستوری # 142* از طریق تلفنهای همراه نسبت به اخذ نوبت از کلیه مراکز درمانی  تامین اجتماعی در سطح استان و کشور اقدام کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه 5000 نفر (32 % ) از مراجعین از ابتدای سالجاری تاکنون از طریق سامانه USSD از مراکز درمانی نوبت اخذ کرده‌اند افزود: بیش از 10 هزار نفر ( 66% ) نیز در این مدت توانستند از طریق تلفنهای گویا نوبت گرفته و بیش از 2% نیز بصورت اینترنتی نوبت اخذ کرده و جهت مداوا به مراکز درمانی مراجعه کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ساعتهای پیک اخذ نوبت را از ساعت 7 الی 10 هر روز صبح اعلام کرد و گفت: بیمه شدگان زنجانی با دانلود و نصب اپلکیشن تامین از سایت dzanjan.tamin.ir www.، به آسانی میتوانند نوبت مورد نیاز خود را از کلیه مراکز درمانی و کلیه تخصصها در شیفهای صبح و عصر و شب اخذ نمایند.

محمدی در پایان افزایش کانالهای نوبت دهی الکترونیکی را از برنامه های خدمات میز خدمت الکترونیکی و در راستای حقوق شهروندی عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته برای اولین بار در سطح کشور دفترچه درمانی را در مراکز درمانی سازمان کلاٌ حذف کردیم و بجای آن نسخه الکترونیکی را جایگزین کردیم که با این اقدام ، پرونده الکترونیکی برای مراجعین تشکیل شده و روند ادامه درمان را برای پزشک معالج سهل نموده است.

گفتنی است برای اخذ نوبت از طریق سایت اینترنتی نیز همشهریان گرامی با مراجعه به نشانی nobat.dzanjan.tamin.ir اقدام کند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر