logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳
[ شناسه خبر : ۷۱۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
در گفت وگو با دبیر حزب موتلفه استان زنجان تشریح شد

حاشیه‎های نشست هم اندیشی احزاب در استان زنجان/ جلسه‌ای که به حمایت از فتنه‌گران منجر شد

حاشیه‎های-نشست-هم-اندیشی-احزاب-در-استان-زنجان-جلسه‌ای-که-به-حمایت-از-فتنه‌گران-منجر-شد

نشست هم‌اندیشی احزاب استان زنجان در شرایطی برگزار شد که حاشیه‌های این جلسه پر رنگ‌تر از متن آن بود.

روح‌الله صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حاشیه‌های روز گذشته نشست هم‌اندیشی احزاب و گروه‌های سیاسی استان زنجان اظهار کرد: در گذشته یعنی اواخر اسفند ماه جلسه‌ای با حضور احزاب برگزار شد، در این جلسه نیز پارازیت‌ها و هنجارشکنی‌هایی را شاهد بودیم.

دبیر حزب موتلفه استان زنجان عنوان کرد: طبق گفته استاندار زنجان قرار بود فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در جلسه سخنرانی کند که به علت تاخیر نوبت سخنرانی به وی نرسید و وقت به دیگر حاضرین داده شد.

وی با اشاره به اینکه حدود هفت نفر از اصلاح‌طلبان در این جلسه سخنرانی کردند، خاطرنشان کرد: نامبردن از سران فتنه یکی از موضوعاتی بود که ما بارها در این جلسه مشاهده کردیم.

صمدی با بیان اینکه قابل توجیه نیست که اصلی‌ترین مسئله کشور و استان یعنی اقتصاد را رها کرده و به موضوعات حاشیه‌ای دامن زده شود، تصریح کرد: در استان ما مشکلات اقتصادی و اشتغال وجود دارد، حزب یعنی مردم و دغدغه مردم را داشتن در حالی که این جلسه چنین جوی نداشت.

صمدی با اشاره به اینکه بنده نیز در این جلسه تاکید کردم که دستور جلسه برخلاف قرارهای قبلی ابلاغ نشده است، ادامه داد: مسئله اقتصاد اولویت اصلی کشور است طوری که وزارت خزانه داری آمریکا تبدیل به وزارت جنگ علیه ایران شده است.

وی با بیان اینکه لازم بود در این جلسه در مورد ظرفیت‌های موجود استان و سهم استان از اصل 44 قانون اساسی صحبت‌هایی مطرح شود، افزود: بنده در این خصوص در جسله صحبت‌هایی داشتم و بعد  از اتمام سخنان بنده به چند نفر دیگر نیز فرصت صحبت کردن داده شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در این حین یکی از افراد شروع به تعریف و تمجید از سران فتنه کرد، اظهار کرد: بنده اعتراضم را به جلسه و سخنان و توهین‌هایی که به مقدسات شده بود اعلام کردم و انتظار داشتم تا مدیریت عالی استان عکس‌العملی نشان دهد، کسانی که دم از قانون و انظباط می‌زنند این درخواست را داشتند که تحملها افزایش یابد اما سوال این است که تحمل را در مقابل هنجارشکنان و فتنه‌گران بالا ببریم؟ کسانی که به کشور لطمه‌های سنگین زده‌اند.

وی بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری هنوز هم معلوم نیست خسارتی که فتنه‌گران به انقلاب و نظام وارد کرده‌اند، چه موقع جبران خواهد شد. سردار آزادی فرمانده محترم انتظامی استان زنجان سخن خوبی را در این جلسه مطرح کردند و آن این بود که فتنه‌گران سالهاست که از قطار انقلاب پیاده شده‌اند.

صمدی با بیان اینکه باید بررسی شود که کدام یک از افراد دعوت شده به جلسه به نام حزب مجوز و تابلو مشخص دارند، خاطرنشان کرد: این افراد از تریبونی که متعلق به خون شهدا و انقلاب است چنین سخنانی را به زبان می‌آورند که در شان جلسه نیست.

وی با اشاره به اینکه نظر داروین در مورد دموکراسی در مقابل مردم سالاری که انقلاب ما دارد چیزی نیست بشود به آن توجه داشت، تصریح کرد: این سخنان باری از دوش مشکلات استان برنخواهد داشت، این جلسات باید جلسه‌ای در راستای کمک به مدیریت عالی استان در اداره بهتر استان باشد نه اینکه آدرس غلط بدهیم و حقایق را وارونه جلوه کنیم.

دبیر حزب موتلفه استان زنجان با بیان اینکه برخی سخنان مطرح شده در جلسه روز گذشته احزاب استان آب به آسیاب دشمن ریختن است، گفت: حزبی که مجوز دارد باید در راستای قوانین اجتماعی، سیاسی و کمک به حل معضلات جامعه صحبت کند نه اینکه از اشخاصی صحبت شود که از نظر نظام مورد تایید نیستند و کشور را دچار آسیب کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مقام عالی استان باید جلسه را مدیریت می‌کرد تا از ظرفیت‌های مجموعه برای بالندگی استان استفاده شود، اظهار کرد: انتظار ما از مقام عالی استان فراتر از اینها بود.

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : شهروند ] [ ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ ]
قرار نیست همه طبق میل شما صحبت کنند
فرم ارسال نظر