logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۰
[ شناسه خبر : ۷۱۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

افزایش 29 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان زنجان/ با توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان به صورت قاطع برخورد می‌شود

افزایش-29-درصدی-کشفیات-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-با-توزیع-کنندگان-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-به-صورت-قاطع-برخورد-می‌شود

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش 29 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان زنجان گفت: با توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان به صورت قاطع برخورد می‌شود.

سردار علي آزادي در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ما از نظر ارتكاب جرايم خشن مثل سرقت هاي مسلحانه سرقت بانك و غيره در استان نداشتيم و هچنان جزء استانهايي هستيم كه كمترين وقوع جرم را داريم و اين با همكاري و همراهي مردم و همدلي شما مسئولان عزيز حاصل شده است.

وی تصریح کرد: در سال 96 جرم قتل 14 فقره اتفاق افتاده بود كه در جمع 34 فرماندهي انتظامي استان ها استان زنجان در رده 32 قرار داشتيه است و 100 درصد قاتلان هم دستگير شده اند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اينكه در سال 1396 نسبت به مدت مشابه سال قبل 17 درصد در كشف كالاي قاچاق رشد داشتيم گفت: در سال 96 بيش از 400 ميليارد ريال كالاي قاچاق در استان كشف شد .

وی بيان کرد: كشفيات مواد مخدر در سال 96 يك تن و 368 كيلوگرم بوده است كه نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزايش 29 درصدي روبرو بوده است.

سردار آزادي با اشاره به اينكه در سال 1396 نسبت به مدت مشابه سال قبل 17 درصد در كشف كالاي قاچاق رشد داشتيم گفت: در سال گذشته بيش از 400 ميليارد ريال كالاي قاچاق در استان كشف شده است.

وی با اشاره به كشف 85 درصدي جرايم فضاي مجازي در سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل تصريح كرد : در تصادفات فوتي در سال 96 تعداد 219 نفر فوت شده‌اند كه نسبت به سال 95، 33 نفر كاهش داشته است.يعني 13 درصد كاهش را شاهد بوديم.

فرمانده انتظامي استان زنجان در ادامه گفت: ما همواره شاهد حمايت و پشتياني مسئولان از طرح هاي نيروي انتظامي در خطبه‌هاي نماز جمعه، سخنراني ها و غیره بوده‌ايم و باید ارتقا امنيت اخلاقي و اجتماعي در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اينكه در بحث مخلان نظم و امنيت‌، برخورد قاطع با توزيع كنندگان مواد مخدر و غیره نيازمند همكاري و كمك هستيم گفت: در حوزه هاي امر به معروف و نهي از منكر ، اقتصادي،حمل و نقل و .. نيازمند همكاري همه دستگاه ها هستیم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر