logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۲
[ شناسه خبر : ۷۱۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد

تخلیه 20 خانه سیل زده توسط هلال احمر زنجان

تخلیه-20-خانه-سیل-زده-توسط-هلال-احمر-زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان،توسط موتورهای لجن کش و موتور روبین، آب وارد شده به 20 خانه را تخلیه کردند.

شهرام میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بارش های روز گذشته خسارت های بسیاری را در شهرستان زنجان از خود برجا گذاشته است.

وی با اشاره به مفقود شدن سه نفر در سیل اخیر، خاطرنشان کرد:تیم های امداد و نجات هلال احمر استان زنجان بلافاصله برای پیدا کردن مفقودین در روستای اند آباد سفلی و علیا حضور پیدا کردند.

این مسئول با بیان اینکه روستای اندآباد علیا از توابع بخش زنجانرود شهرستان زنجان است، خاطرنشان کرد: عملیات امداد و نجات برای پیدا کردن مفقودین از ساعت 18عصر روز گذشته آغاز شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: عملیات امداد و نجات توسط تیم های امداد و سیلاب تا ساعت هشت صبح امروز ادامه داشت و تیم های حاضر موفق شدند روز گذشته یک نفر(آقا) را به صورت زنده و یک جوان 18 ساله را که فوت کرده بود،در یکی از باغ های اطراف پیدا کنند.

میرزایی بیان داشت: عملیات امداد و نجات برای پیدا کردن نفر سوم تا صبح امروز ادامه داشت و ساعت 8 و 4 دقیقه امروز،جنازه نفر سوم  پیدا شد.

وی با تقدیر از همکاری مردم این روستاها با جمعیت هلال احمر استان، گفت: در این عملیات هفت تیم عملیاتی هلال احمر ،2 تیم آنست و 5 تیم امداد و سیلاب و واکنش سریع حضور داشتند.

این مسئول افزود: این افراد در سقف خودرو پناه گرفته بودند که سیل با برخورد به خودرو، دو نفر را به کام مرگ کشانده است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان،توسط موتورهای لجن کش و موتور روبین، آب وارد شده به 20 خانه را تخلیه کردند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر