logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۷۱۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

كشف 15 تن محموله جگر غير بهداشتي قاچاق از يك باند در زنجان

كشف-15-تن-محموله-جگر-غير-بهداشتي-قاچاق-از-يك-باند-در-زنجان

فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري اعضاي يك باند قاچاق مواد غذايي غير بهداشتي خبر داد و گفت: ماموران پليس آگاهي موفق شدند از اين باند 15 تن دل و جگر غير بهداشتي كشف كنند.

به گزارش موج رسا; سردار "علي آزادي" امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پليس آگاهي در اجراي منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در سال « حمايت از کالاي ايراني » و مقابله قاطعانه با قاچاق از فعاليت يك باند قاچاق مواد غذايي مطلع شدند.

وي افزود: ماموران در تحقيقات خود دريافتند، اعضاي اين باند قصد دارند مقدار قابل توجهي مواد غذايي غير بهداشتي را از كشور هاي همسايه به كشور ترانزيت و در استان زنجان توزيع کنند .

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اينكه متهمان محموله را به استان زنجان وارد و در يكي از سردخانه ها تخليه و به محض اطلاع از پيگيري قضائي و انتظامي سريعا محموله را به يكي از باغات در شهرستان رباط كريم منتقل و مخفي مي‌كنند.

فرمانده انتظامي استان زنجان بيان کرد: با ادامه تحقيقات، محل اختفاي مواد غذايي غير بهداشتي را در شهرستان رباط كريم شناسايي و با اخذ نيابت قضائي اعضاي 4 نفره اين باند دستگير و در بازرسی از محل مذکور، 15 تن "جگر و دل" قاچاق كشف شد.

سردار آزادي در پایان گفت: متهمان به مراجع قضائي معرفي و با صدور قرار 3 میليارد و 600 ميليوني روانه زندان شدند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر