logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۷۱۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

کشف بيش از 18 كيلوگرم ترياك در زنجان از مسافر قطار

کشف-بيش-از-18-كيلوگرم-ترياك-در-زنجان-از-مسافر-قطار

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان گفت: بيش از 18 كيلوگرم ترياك در زنجان از مسافر قطار کشف و ضبط شد.

جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از شناسايي و دستگيري قاچاقچي مواد مخدر در پوشش مسافر قطار خبر داد و اظهار کرد: از اين متهم مقدار 18 كيلو 800 گرم ماده مخدر ترياك كشف شد.

وی تصریح کرد: با هدف مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و به دنبال وصول گزارش هاي مردمي مبني بر اينكه يك قاچاقچي حرفه اي مواد مخدر قصد دارد مقادير قابل توجهي ترياك را از در پوش مسافر قطار وارد استان كنند؛ بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اينكه عمليات دستگيري اين متهم آغاز و با تشكيل دو تيم از پليس مواد مخدر استان و به اجرا درآمد خاطر نشان كرد: مأموران موفق شدند متهم را در حين پياده شدن از قطار شناسايي و دستگير كنند.

وی با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق از ساك دستي متهم 18 كيلو 800 گرم ماده مخدر از نوع ترياك كه جاساز شده بود كشف كردند، گفت: اين متهم با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي و روانه زندان شدند.

کردلو با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار کرد: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس مي تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر